خبرگزاری کار ایران

نایب رییس خانه معدن در گفت‌وگو با ایلنا:

اتاق مبادلات ارزی، پاسخگوی وارد كنندگان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۹

اتاق مبادلات ارزی نمی‌تواند پاسخگوی مناسبی برای وارد كنندگان باشد/ تولید كنندگان صنعتی جز در موارد ضروری، ارز مورد نیاز خود را از اتاق مبادلات ارزی تأمین نخواهند كرد.

نایب رییس خانه معدن با بیان اینکه اتاق مبادلات ارزی نمی تواند پاسخگوی مناسبی برای وارد كنندگان باشد، گفت: ما ترجیح می‌دهیم جز در موارد ضروری،ارز مورد نیاز خود را از اتاق مبادلات ارزی تأمین نكنیم.

محمدرضا بهرامن، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید براینکه اتاق مبادلات ارزی واسطه ای برای تولید نیست، اظهار داشت:هر چند ردیف های 3 تا 8اولویت ارزی دراتاق مبادلات عرضه شده اند اما این اولویت ها عمدتا مربوط به تولید نیستند.

بهرامن با اشاره به اینکه وارد كنندگان صنعتی و معدنی جز در موارد ضروری، ارز مورد نیاز خود را از اتاق مبادلات ارزی تأمین نخواهند كرد، عنوان داشت: با توجه به ارز بری بالای بخش معدن، تأمین ارز از طریق اتاق مبادلات ارزی باعث افزایش تنش در بازار ارز می شود.

نائب رئیس خانه معدن همچنین  از وجود مشكل در صدور كالاهای صنعتی به خارج از كشور خبر داد وعلت آن را به نوسانات ارزی نسبت داد.

وی تصریح كرد: کشورهای واردکننده محصولات ایرانی به دلیل افزایش قیمت کالاها از هر گونه واردات خودداری می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز