خبرگزاری کار ایران

معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران:

نیاز مبرم به استقرار دکل در میادین مشترک با عراق داریم

کد خبر : ۹۸۷۰۴

با جهاد دانشگاهی و شرکت ملی حفاری قرارداد ۴ دکل خشکی را بسته‌ایم همچنین مذاکراتی با یک شرکت اروپایی برای وارد کردن دکل آبی شده است.

یه گفته معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران دکل بیشتر مساوی با چاه‌ها و حفاری بیشتر است و عراق تعداد دکل‌های زیادی را در میادین مشترک مستقر کرده كه ما برای عقب نیفتادن از رقیب خود باید به موقع برای استقرار دکل‌ در این مناطق اقدام کنیم.

محمدرضا تاکایدی معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه‌های حفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نیاز فوری شرکت ملی حفاری به دکل‌های آبی و خشکی اظهار داشت: برای بهره برداری هر چه سریع‌تر از میدان‌های آزادگان شمالی و جنوبی، یادآوران، یاران شمالی و جنوبی که با کشور عراق مشترک هستیم نیاز به وارد کردن دکل‌های بیشتر هستیم.

وی تصریح کرد: استقرار دکل‌های بیشتر در میادبن مشترک کلید پیشی گرفتن از رقبا خواهد بود ونیز دکل بیشتر مساوی با چاه‌ها و حفاری بیشتر است عراق تعداد دکل‌های زیادی را در این میادین مشترک مستقر کرده و برای عقب نیفتادن باید به موقع برای استقرار دکل‌ها اقدام کرد.

تاکایدی در خصوص سفارش دکل‌ها افزود: با جهاد دانشگاهی و شرکت ملی حفاری قرارداد ۴ دکل خشکی را بسته‌ایم همچنین مذاکراتی با یک شرکت اروپایی برای وارد کردن دکل آبی شده است.

معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: توافقات نهایی صورت گرفته و در صورت اعلام نتیجه از سوی کارفرما معامله انجام خواهد گرفت.

وی گفت: اکثر دکل‌ها در فاز ۱۴ پارس جنوبی مستقر خواهند شد.

وی پافشاری رستمی، وزیر نفت سابق را دلیل اصلی کلید خوردن میدان یاران اعلام کرد و ادامه داد: این کار با دستور مستقیم وی صورت گرفت و امیدواریم با آمدن مهندس زنگنه که دارای دیدگاه‌های بازی در این زمینه هستند فعالیت‌های تکمیل تری صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز