خبرگزاری کار ایران

مدیر کلHSE شرکت ملی نفت به ایلنا خبرداد:

بهره‌برداری از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی تا دوهفته دیگر

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۶۴

متاسفانه صحبت‌های مغرضانه‌ای که مبنی بر عدم ایمنی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی مطرح شده بی‌پایه است و این صحبت‌ها ناشی از خصومت شخصی است، بنده با دلایل و مدارکی که وجود دارد این حرف را رد می‌کنم و حاضر به ارایه مدارک نیز هستم.

مدیر کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت گفت: از لحاظ ایمنی و بهداشت مشکلی درفازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی وجود ندارد و نظارت کامل از سوی متخصصین اعمال می‌شود.

محمد حسین اردشیری، مدیر HSE شرکت ملی نفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه صحبت‌های مغرضانه‌ای که مبنی بر عدم ایمنی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی مطرح شده بی‌پایه است و این صحبت‌ها ناشی از خصومت شخصی است، بنده با دلایل و مدارکی که وجود دارد این حرف را رد می‌کنم و حاضر به ارائه مدارک نیز هستم.

وی تصریح کرد: اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست بر تک تک مراحل بهره برداری، از مکان یابی و طراحی گرفته تا مراحل پایانی نظارت دارد.علاوه بر ان از سوی پیمانکار‌ها کارشناسانی برای نظارت بر امور ایمنی در تمامی مراحل حضور مستمر دارند.

مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ادامه داد: برای امنیت بیشتردر راه اندازی فازهای ۱۵ و ۱۶ از دوماه پیش اکیپ نظارتی خود را به دو برابر افزایش داده‌ایم و رییس HSE خود شخصا دو هفته است در عسلویه حضور دارند و نظارت مستقیم خود را بر پروژه اعمال می‌کنند.

وی بر نظارت‌های کامل در خصوص مسائل امنیتی تاکید کرد و افزود: به جرات می‌گویم در این مورد مشکلی وجود ندارد و تمامی جلسات مباحثHSE ضبط و صورت جلسه می‌شوند و اطلاعاتشان موجود می‌باشد.

اردشیری با اشاره به اختیارات HSE گفت: درصورت عدم تکمیل مسائل ایمنی و بروز هر گونه مشکلی مرتبط به آن، HSE این اختیار را دارد از ادامه دادن پروژه جلوگیری کند.

وی همچنین HSE کشور را الگو برداری شده از استاندارد کشورهای اروپایی اعلام کرد.

مدیر کل HSE شرکت ملی نفت در خصوص پیش رفت فازهای ۱۵ و ۱۶ اضهار داشت: مراحل پیش راه اندازی انجام شده است و در صورت پیش نیامدن مشکل خاصی تا دو هفته آینده مرحله بهره برداری و استخراج انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز