خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو خبرداد:

اجرای انتقال آب خلیج فارس به گل گهر تا پایان فعالیت دولت دهم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۷

عملیات اجرایی انتقال آب خلیج فارس به گل گهر تا پایان فعالیت دولت دهم با حضور رئیس جمهور آغاز می شود.

وزیر نیرو با اعلام جزئیات 3 طرح مهم آبی کشور در روزهای پایانی فعالیت دولت، گفت: عملیات اجرایی انتقال آب خلیج فارس به گل گهر تا پایان فعالیت دولت دهم با حضور رئیس جمهور آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو با اعلام كلنگ زنی و بهره برداری از 3 طرح مهم بخش آب كشور گفت: این طرحها شامل بهره برداری از فاز دوم طرح غدیر، بهره برداری از طرح سد و نیروگاه سیاه بیشه و آغاز عملیات اجرایی انتقال آب خلیج فارس به گل گهر است كه تا پایان فعالیت دولت دهم با حضور رئیس جمهوری آغاز می شود.

وزیر نیرو اظهار داشت: فاز دوم طرح غدیر آب را به خرمشهر، اهواز و آبادان خواهد رساند، همچنین برای طرح سیاه بیشه 12 هزار میلیارد ریال هزینه شده و اكنون فاز نخست آن سنكرون شده است.

به گفته نامجو، مطالعه طرح انتقال آب از خلیج فارس به گل گهر از دو سال پیش آغاز شده و مجوزهای زیست محیطی آن نیز گرفته شد و مشكلات قراردادی آن حل شده است.

وی ابراز امیدواری كرد وزارت نیرو بتواند در فرصت باقی مانده تا پایان فعالیت دولت دهم، كارهای خوبی را كه در بخش آب كشور برنامه ریزی شده است به ثمر برساند.

وزیر نیرو، فعال كردن شورای عالی آب و حضور رئیس جمهور در این شورا به عنوان یكی از افتخارهای بخش آب در این دولت اشاره كرد و افزود: فعال شدن كارگروه كشاورزی، توجه استانداران و كارهای خوبی كه در بخش آب كشور انجام شد از ویژگی های تشکیل نشست های این شورا بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز