خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب:

9 سد بزرگ آبگیری شده است

کد خبر : ۵۹۳۴۸

حجم آب ذخیره شده در پشت سدها هم اکنون 25 میلیارد مترمکعب است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، 25 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت:حجم آب ذخیره شده در پشت سدها هم اکنون 25 میلیارد مترمکعب است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، 25 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، محمد حاج رسولیها در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در سال 92 که در جوار حرم مطهر امام رضا (ع)برگزار شد با ارایه گزارشی درخصوص عملکرد مدیریت منابع آب کشور، اظهار داشت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، 178 میلیمتر بارندگی در کشور صورت گرفته که در مقایسه با میانگین درازمدت سه درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 25 میلیارد مترمکعب رواناب در مخزن سدها وجود دارد که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، 25 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: درخصوص اوراق مشارکت، اقدام های خوبی در سال 91 صورت گرفته و از هشت شرکت، شش شرکت اوراق مشارکت خود را عرضه و دو شرکت دیگر نیز مجوز عرضه آن را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به پروژه های مهر ماندگار، اظهار داشت: بحث پروژه های مهر ماندگار فرصتی شد تا تمرکز بر روی یکسری پروژه ها ایجاد شود و در نتیجه 16 سد در سال گذشته آماده بهره برداری شد که از این تعداد هفت سد به بهره برداری رسید و 9 سد دیگر نیز در زمان مناسب راه اندازی خواهند شد.

به گفته وی، 9 سد بزرگ نیز آبگیری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز