خبرگزاری کار ایران

پروژه ای که زمان آقازاده شروع و زمان زنگنه تمام شد:

خط لوله ری_کن هم در حاشیه بزرگراه شهری افتتاح شد

کد خبر : ۱۰۳۱۹۶

در چهل سال قبل این پروژه خارج از بافت شهری بود اما به دلیل عدم توجه در مدیریت شهری و نادیده گرفتن زحمات افراد در مسیر پر تردد قرار گرفت و در حال حاضر نیز خط لوله جدید در حاشیه بزرگراه و نزدیک تاسیسات شهری قرار دارد.

به گفته مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران مدیریت شهری باید حفاظت بیشتری از خط لوله ری_ کن که یک سرمایه ملی است بکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی زیار مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در مراسمی که به مناسبت افتتاح خط لوله جدید ری_ کن برگزار شد اظهار داشت: این خط لوله به دلیل قرار گرفتن در بافت شهری و خطرات جانی که به همراه داشت از اهمیت فراوانی هم برای وزارت نفت و هم شرکت پالایش و پخش برخوردار بود.

وی با اشاره به قدمت 40 ساله خط لوله قدیم ری_کن افزود: این خط لوله با قطر 12 اینچ و با ظرفیت انتقال 9 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در روز به دلیل پوسیدگی و خطر انفجار در مناطق پر تردد شهری از مدار خارج شد و خط لوله جدید، خارج از بافت شهری با ظرفیت انتقال 13 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در روز جایگزین آن شد.

زیار ادامه داد: در چهل سال قبل این پروژه خارج از بافت شهری بود اما به دلیل عدم توجه در مدیریت شهری و نادیده گرفتن زحمات افراد در مسیر پر تردد قرار گرفت و در حال حاضر نیز خط لوله جدید در حاشیه بزرگراه و نزدیک تاسیسات شهری قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید حفاظت بیشتری از این سرمایه ملی که مدت زمان 19 سال شروع و اتمام آن طول كشید، به‌وجود آید شود زیرا میراث آیندگان به شمار می‌رود.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در خصوص طولانی شدن پروژه اذعان داشت: این پروژه در زمان آقازاده شروع شد و این حاکی از این است که همه روسای جمهور و شهردارهای بعد از انقلاب در جریان کامل پروژه بوده اند که این خود گویای سختی کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز