خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

از بین رفتن هیمنه پوشالی رژیم رژیم صهیونیستی مهم‌ترین دستاورد جنگ ۸ روزه غزه بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۱

قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی و کمک همه‌جانبه به مردم فلسطین به ویژه مردم غزه را حداقل اقدامی است که می‌تواند از تداوم اقدامات گستاخانه و جنگ‌افروزانه رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

سردار وحیدی با اشاره به پاسخ کوبنده و مؤثر موشکی رزمندگان فلسطینی به حملات رژیم صهیونیستی گفت: از بین رفتن کامل هیمنه پوشالی اسرائیل و فروریختن گنبد آهنین این رژیم از مهم‌ترین دستاوردهای مقاومت مردمی غزه در جنگ ۸ روزه بود.

به گزارش ایلنا، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست کمیته دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع طی سخنانی، پیروزی مردم با ایمان و غیور غزه را به امت اسلامی و مردم فلسطین به ویژه جهادگران جبهه مقاومت تبریک گفت.

وحیدی با تحسین و تجلیل از مقاومت کم‌نظیر مردم و مجاهدان سلحشور غزه تأکید کرد: این رشادت و پایداری علاوه بر بی‌اثر کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی آنان را در تداوم جنگ‌افروزی دچار تردید، سردرگمی و اختلاف کرد.

وی با اشاره به دفاع جانانه و پاسخ کوبنده و مؤثر موشکی رزمندگان جان‌ بر کف غزه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: ‌ از بین رفتن کامل هیمنه پوشالی این رژیم و فروریختن گنبد آهنین که قبلاً با ورود پهپاد حزب‌الله پایه‌های آن متزلزل شده بود از مهم‌ترین دستاوردهای مقاومت مردمی در جنگ ۸ روزه بود.

وزیر دفاع مقاومت و پیروزی مردم غزه را در تداوم پیروزی‌های بزرگ مقاومت در جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه ذکر کرد و گفت: ‌ این پیروزی موجب شد مردم منطقه و جهان پوشالی بودن این رژیم را به وضوح مشاهده کنند.

وحیدی اتخاذ رویکرد مقاومت، جهاد و شهادت از سوی مردم سلحشور غزه را کشیدن خط بطلان بر اقدامات سازش‌کارانه و مهم‌ترین عامل پیروزی توصیف کرد و افزود: در صورت اتخاذ چنین رویکردی از سوی جهان اسلام و تقویت حلقه‌های اتصال مقاومت می‌توان برای همیشه شر این رژیم شرور و جنگ‌افروز را از سر مردم فلسطین کوتاه کرد.

وی گفت: پیروزی مردم غزه علاوه بر سرخوردگی شدید سران رژیم غاصب صهیونیستی موجب شرمندگی سردمداران آمریکا و اروپا نیز شد که با حمایت‌های آشکار و پنهان و سکوت خود مشوق و حامی جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی بودند.

وزیر دفاع، قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی و کمک همه‌جانبه به مردم فلسطین به ویژه مردم غزه را حداقل اقدامی دانست که می‌تواند از تداوم اقدامات گستاخانه و جنگ‌افروزانه رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

وحیدی همچنین نسبت به انجام هرگونه اقدامی که موجب تضعیف جبهه مقاومت و انحراف افکار عمومی از مسئله آزادی قدس و رهایی فلسطین از چنگال اشغالگران شود، هشدار داد و تصریح کرد: اینگونه اقدامات را خدمت به رژیم صهیونیستی و خیانت به مردم مظلوم فلسطین تلقی می‌کنیم.

وزیر دفاع در پایان گفت: مقاومت، جهاد، شهادت و پیروزی مردم غزه یک‌بار دیگر پرده از چهره کریه سردمداران سنگ‌دل و به اصطلاح مدعی حقوق بشر برداشت و نشان داد آن‌ها نه تنها به هیچ یک از حقوق و اصول انسانی پایبند نیستند بلکه با حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی در جرم و جنایت بآ آن شریک‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز