خبرگزاری کار ایران

دبیرکل صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی، به ایران می آید

کد خبر : ۹۹۷۱۶

نمایندگان بانک توسعه اسلامی نیز که نقش فعالی در تأمین پروژه های کشورهای مختلف از جمله ایران دارند، در یک نشست تخصصی در این همایش بین‌المللی تجارب خود را به مشارکت می‌گذارند.

دبیرکل صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی جهت شرکت در اولین همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی ثروت ملی، تخصیص دارایی و مدیریت ریسک که 5 و 6 آبان ماه در کیش برگزار می شود، به ایران سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد مزرعتی معاون سرمایه‌گذاری خارجی و امور بین‌الملل صندوق توسعه ملی از همکاری علمی صندوق بین‌المللی پول، بانک توسعه اسلامی، صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی، سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با همایش بین المللی «ثروت ملی، تخصیص دارایی و مدیریت ریسک خبر داد و افزود: سخنرانانی از کشورهای ایتالیا، عمان، عربستان، ژاپن، انگلیس، آمریکا، اتریش و هلند و همچنین از سازمان های معتبر بین المللی در این همایش دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: دبیرکل و مدیران ارشد صندوق اوپک برای توسعه بین المللی که مقر آن در وین است در همایش بین‌المللی ثروت ملی، تخصیص دارایی و مدیریت ریسک شرکت می‌کنند، ضمن اینکه همکاری علمی آنها با این همایش در سطح بالایی است.

معاون سرمایه گذاری خارجی و امور بین الملل صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: نمایندگان بانک توسعه اسلامی نیز که نقش فعالی در تأمین پروژه های کشورهای مختلف از جمله ایران دارند، در یک نشست تخصصی در این همایش بین‌المللی تجارب خود را به مشارکت می‌گذارند.

مزرعتی، از وزرای اقتصاد، نفت، صنعت، معدن و تجارت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، رییس کل بانک مرکزی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان مدعوین ویژه این همایش نام برد.

وی افزود: بانک های سپه، کشاورزی، تجارت، سامان، اقتصاد نوین، توسعه تعاون و توسعه صادرات در بخش‌های محتوایی، شرکت در سخنرانی‌های کلیدی و کارشناسی همایش و همچنین تامین مالی برگزاری این همایش بین‌المللی مشارکت دارند.

همچنین پژوهشکده پولی بانکی، موسسه تحقیقات پولی و بانکی و انجمن اقتصاد انرژی نیز از همکاران علمی اولین همایش بین‌المللی ثروت ملی، تخصیص دارایی و مدیریت ریسک هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز