خبرگزاری کار ایران

معاونت سیاست‌ها و مقررات بانک مرکزی:

حذف ارز مبادله‌ای مسافرتی شایعه است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۵

مبادلات ارز مبادله ای کماکان در بانک های ملت و سامان طبق روال قبلی در جریان است و هیچ گونه خللی در این گونه ارائه ارز مبادله ای به مسافران وجود ندارد.

معاونت سیاست ها و مقررات بانک مرکزی انتشار اخباری مبنی بر حذف ارز مبادله ای مسافرتی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی تماس برخی مخاطبان با ایلنا،مبنی بر اینكه از صبح امروز در برخی از شعب بانک ملت به دلیل آنچه «حذف ارز مبادله ای مسافرتی و جایگزینی ارز مصوب بودجه 92» مطرح شده،این شعبات از هر گونه ارائه خدمات به مسافران خودداری می‌كنند، خبرنگار ایلنا از معاونت سیاست ها و مقررات بانک مرکزی این موضوع را پیگیر شد كه این معاونت در پاسخ به ما توضیح داد: مبادلات ارز مبادله‌ای کماکان در بانک‌های ملت و سامان طبق روال قبلی در جریان است و هیچ گونه خللی در این گونه ارائه ارز مبادله ای به مسافران وجود ندارد.

بر این اساس مقدار مبلغ ارائه شده به ارز مسافرتی کماکان همانند روال گذشته خواهد بود و تصمیم گیری در این مورد در آینده اتخاذ خواهد شد.

معاونت سیاست ها و مقررات بانک مرکزی همچنین اعلام کرده که هر گونه اختلال در امر ارائه ارز مسافرتی بر اساس نرخ مبادله ای بر عهده بانک های ملت و سامان خواهد بود.

بنا بر اعلام معاونت سیاست ها و مقررات، بانک مرکزی از تاریخ یازدهم تیر ماه امسال بر ارائه ارز مسافرتی به صورت مبادله ای تاکید مجدد كرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز