خبرگزاری کار ایران

سردار رادان:

در حوزه دلار و ارز، پلیس در حال انجام اقدامات خود است

asdasd

هم اکنون در حوزه دلار و ارز، پلیس در حال انجام اقدامات خود است که در موقع مقتضی اطلاعات لازم به رسانه‌ها داده خواهد شد.

ایلنا: سردار احمدرضا رادان گفت: هم اکنون در حوزه دلار و ارز، پلیس در حال انجام اقدامات خود است که در موقع مقتضی اطلاعات لازم به رسانه‌ها داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان جانشین فرماندهی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: داشتن جرم مشهود یا جرم غیرمشهود از نظر پلیس باید با برخورد روبه‌رو شود اما این برخورد تماماً با حکم صورت گرفته و هیچ مأموری نیست که در مأموریت خود از حکم لازم برخوردار نباشد.

وی با اشاره به این مطلب كه نیروی انتظامی برای مأموریت‌های خود چارچوب مشخص دارد که بر اساس آن عمل می‌کند ادامه داد: اینکه فردی بتواند لباس، خودرو و پلاک انتظامی را همزمان جعل کند اتفاقی بسیار نادر است لذا نباید روح و روان مردم را به پریشانی کشاند.

جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند جرمی را انجام دهند تمام ابزارهای لازم را برای ارتکاب جرم فراهم می‌کنند که جعل عنوان و استفاده از پوشش پلیس یکی از آنهاست اما این در شرایطی است که بر اساس آمار، ما هم اکنون کمترین میزان جعل عنوان پلیس را نسبت به سنوات قبل داریم چرا که مردم هوشیار شده‌اند و برخورد پلیس با مجرمان در حوزه کشف و مقابله افزایش یافته و دستگاه قضایی با این نوع جرم به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حقوق شهروندی ما را مکلف کرده است تا آنان را نسبت به حق خود آگاه سازیم، گفت: به مردم اعلام شده است که مأموران ما باید در هنگام اجرای مأموریت حکم داشته باشند و مردم باید پیگیر مشاهده این حکم باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز