خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با ایلنا:

افت 25 هزار تومانی سكه/ طلای یك گرمی كمیاب شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۳

«علت اصلی افزایش نرخ سكه های یك گرمی كمیاب شدن این سكه و عدم ضرب آن از سوی بانك مركزی اعلام شد.»

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز سكه تمام بهار آزادی 25 هزار تومان كاهش یافت و سكه یك گرمی نیز در بازار كمیاب شد.

احمد وفادار، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه بهای هر سکه تمام بهار آزادی 25 هزار تومان افت كرد اظهار داشت: روز گذشته هر سكه تمام بهار آزادی طرح امامی 1 میلیون و 245 هزار تومان بود كه امروز با 25 هزار تومان كاهش به 1 میلیون و 220 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: همچنین نرخ هر قطعه سكه تمام بهار آزادی طرح قدیم 1 میلیون و 190 هزار تومان، نیم سکه با نرخ 645 هزار تومان و با افت 11 هزار تومان نسبت به روز گذشته در بازار به فروش رسید.

وفادار خاطر نشان كرد: امروز هر قطعه ربع سكه و سکه 1 گرمی با نرخی نزدیك به هم به ترتیب 390 و 345 هزار تومان به فروش رفت.

وی علت اصلی افزایش نرخ سكه های یك گرمی را كمیاب شدن این سكه و عدم ضرب آن از سوی بانك مركزی اعلام كرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران نرخ دلار را 3380 تومان عنوان كرد و گفت: امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا در هر اونس به 1368 دلار رسید این در حالی است كه در روز گذشته 1378 دلار معامله می شد.

وی در خاتمه گفت: هر مثقال طلای 17 عیار با 10 هزار تومان کاهش به 498 هزار تومان و ارزش هر گرم طلای 18 عیار به 115 هزار و 600 تومان رسید.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز