خبرگزاری کار ایران

یک اقتصاد دان:

عدم مدیریت یک رویه واحد، آنارشیسم اقتصادی ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۰۷

تأمین حقوق اقتصادی مردم نیازمند تجدید نظر در شیوه های مدیریتی است/ در حال حاضر اظهار می شود که مناسبات دولتی و اقتصادی عوض شده است اما قوانین هنوز قدیمی است و یکی از مشکلات موجود، عدم یکپارچگی و انسجام در قوانین است.

سید مهدی زریباف، اقتصاد دان، با بیان این که تأمین حقوق اقتصادی مردم نیازمند تجدید نظر در شیوه های مدیریتی است، گفت: در صورتی که یک رویه واحد مسائل اقتصادی کشور را مدیریت نکند، اقتصاد دچار آنارشیسم خواهید شد.

سید مهدی زریباف در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: در حال حاضر اظهار می شود که مناسبات اقتصادی عوض شده است اما قوانین هنوز قدیمی است و یکی از مشکلات موجود، عدم یکپارچگی و انسجام در قوانین است.

به گفته زریباف، ما نمی توانیم از دستگاه دولتی بخواهیم که به تنهایی ساز و کارهای اقتصاد مقاومتی را دنبال کند. تامین حقوق اقتصادی مردم نیز نیازمند تجدید نظر در شیوه های مدیریتی است.

زریباف تصریح کرد: مسئله ما برنامه های کلان 5 ساله نیست و ما می دانیم که طرح های بسیاری در جامعه در حال انجام است. باید در یک شرایط با آرامش خاطر، تمام قوا هم قسم شوند که مسائل استراتژیک کشور را دنبال کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد:منظور از همسو سازی این است که اگر یک رویه واحد مسائل اقتصادی کشور را مدیریت نکند، دچار آنارشیسم خواهیم شد.

زریباف تصریح کرد: علیرغم اینکه قوانین کافی را در اختیار داریم، می بینیم که تصمیمات خوب و افکار و ایده ها به عینیت نمی رسد و یا با هزینه بالا انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز