خبرگزاری کار ایران

طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود

اولین همایش سرمایه اجتماعی، اخلاق و توسعه

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۹۶

همایش سالیانه مرزهای دانش اقتصاد و توسعه، از سال 1382 در بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر حسین عظیمی، استاد و پژوهشگر برجسته اقتصاد و اولین رییس عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی کشور با تلاش جمعی از همکاران، دانشجویان و دوستداران این مرحوم و اساتید دانشگاه برگزار می شود.

اولین همایش سالیانه مرزهای دانش اقتصاد و توسعه با عنوان "سرمایه اجتماعی، اخلاق و توسعه" در نکوداشت دهمین سالگرد درگذشت دکتر حسین عظیمی، توسط موسسه مطالعات دین و اقتصاد در تالار اجتماعات خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، دکترفرشاد مومنی دبیراین همایش ضمن اعلام خبر فوق افزود: این همایش در روز سه شنبه 24 اردیبهشت با حضور علی رضا قلی، دکتر احسان خاندوزی، علی دینی ترکمانی، حجت الاسلام دکتر یوسفی، دکتر علی اصغر سعیدی، خسرو نورمحمدی، علی نصیری اقدم، دکتر حجت الله میرزایی، دکتر مینو امینی میلانی و دکتر حسین راغفر و در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت با حضور، دکتر رزیتا مویدفر، دکتر حسین سلیمی، دکتر حسین طایی، دکتر زهرا کریمی، دکتر احمد میدری، دکتر فیروزه خلعتبری، دکتر محسن رنانی، دکتر عباس شاکری، دکتر فیروز توفیق، دکتر محمد ستاریفر، دکتر وحید محمودی، دکتر بایزید مردوخی و دکتر علیرضا ناصری برگزار خواهد شد.

وی اتصریح کرد: همایش سالیانه مرزهای دانش اقتصاد و توسعه، از سال 1382 در بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر حسین عظیمی، استاد و پژوهشگر برجسته اقتصاد و اولین رییس عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی کشور با تلاش جمعی از همکاران، دانشجویان و دوستداران این مرحوم و اساتید دانشگاه برگزار می شود.

دکتر مومنی در پایان گفت:این مراسم در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 24 و 25 اردیبهشت، در خیابان استاد نجات اللهی جنوبی، بوستان ورشو، تالار اجتماعات خانه اندیشمندان علوم انسانی از ساعت 14:30 الی 20 برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز