خبرگزاری کار ایران

کارآفرینان ارزشمندترین سرمایه‌‏های کشور هستند

کد خبر : ۷۱۴۳۶

21 اردیبهشت 1392 این جشنواره در اصفهان به کار خود پایان داد و انوشیروان مرآت از شرکت صنایع ارتباطی آوا، توانست بعد از جلسات داوری سه روزه، تندیس و جایزه نقدی به همراه بورس تحصیلی در مؤسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان را از آن خود کند.

همزمان با اختتامیه نهمین جشنواره ملی فن‏‌آفرینی شیخ بهایی، «جایزه پیروز» به نفر برگزیده اهدا شد.

به گزارش ایلنا، 21 اردیبهشت 1392 این جشنواره در اصفهان به کار خود پایان داد و انوشیروان مرآت از شرکت صنایع ارتباطی آوا، توانست بعد از جلسات داوری سه روزه، تندیس و جایزه نقدی به همراه بورس تحصیلی در مؤسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان را از آن خود کند.

بنابراین گزارش، روزبه پیروز عضو هیئت داوران در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: حدود 100 سال است که ما به دنبال منابع و سرمایه ‏‏ها در زیر زمین می‏ گردیم، غافل از این که سرمایه‏ های اصلی ما روی زمین هستند. منابع انسانی به ویژه کارآفرینان و فن‏‌آفرینان، مهم‎ترین و ارزشمندترین سرمایه و ثروت هر مملکتی هستند و وقت آن رسیده که با حمایت از کارآفرینی و کارآفرینان، به پیشرفت و سازندگی ایران کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه ‏گذاری توسعه صنعتی ایران درباره‏ جایزه پیروز چنین توضیح داد: این جایزه به یاد پدربزرگم اسدالله پیروز نامگذاری شده است. فردی که بیش‏تر از 90 سال زندگی کرد و فراز و نشیب‏‌های زیادی را پشت سر گذراند. او به من یاد داد که برای رسیدن به موفقیت باید خوش‏بین بود و هرگز نباید اصول اخلاقی را زیر پا گذاشت. همه‏ی ما باید در راه راست قدم برداریم و فراموش نکنیم که مهم‏ترین چیز در راه رسیدن به موفقیت، دنبال کردن آرزوهاست. این که نترسیم و با وجود همه مخالفت‏ها و موانع به راه خود ادامه دهیم.

دکتر محمود شیخ زین الدین رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و رئیس نهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی هم در حاشیه اختتامیه جشنواره گفت: حضور کارآفرینان موفق دیروز و صاحبان کسب و کارهای بزرگ امروز در چنین جشنواره‏‌هایی امید بخش است. چنین جشنواره‏‌هایی می ‏توانند رابطه‏ بین دانشگاه‏ها، دولت و صنایع خصوصی را بهبود بخشند. حضور بخش خصوصی در این جشنواره تحت راستای مسئولیت اجتماعی سازمانشان، اتفاق بزرگی است که در نهایت موجب تحول در چرخه اقتصادی کشورمان خواهد شد.

جایزه پیروز امسال به خاطر تکنولوژی پیشرفته و داشتن بازار بزرگ و رقبای معتبر خارجی و همچنین رشد قابل توجه کسب و کار، به انوشیروان مرآت از شرکت صنایع ارتباطی آوا اهدا شده است.

روزبه پیروز از کارآفرینان پیشکسوت کشور، بنیانگذار و رئیس هیئت مؤسس مؤسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان با اهدای این جایزه شامل تندیس پیروز، جایزه نقدی و بورس تحصیلی در مؤسسه آموزش عالی آزاد آتیه ایرانیان، از کارآفرینان برتر جشنواره شیخ‏ بهایی حمایت می‏ کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز