خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاددر گفت‌وگو با ایلنا:

توقف برخی پروژه‌های عمرانی به دلیل عدم طراحی مناسب بود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۷

در حال حاضر برخی از طرح ها در وزارت نیرو و وزارت راه به دلیل عدم ساماندهی و شیوه طراحی مالی متوقف و یا ناتمام مانده است.

معاون وزیر اقتصاد با اعلام اینکه سهم نفت در اجرای پروژه های عمرانی و ملی در طی 4 سال گذشته تقریبا به کمتر از 50 درصد رسیده است،گفت: تغییر در شیوه تامین منابع مالی پروژه ها و سوق دادن تامین مالی که براساس قوانین رفتارهای بخش خصوصی از مهم ترین دلایل این موضوع بوده است.

بهروز علی شیری در گفتگو باخبرنگار ایلنا با بیان اینکه در طی 4 سال گذشته با اجرای سیاست های مشخص و منطقی سازمان سرمایه گذاری و فنی وزارت اقتصاد توانسته زنجیره عوامل اجرای پروژه های عمرانی را به هم متصل کند، اظهار داشت: با اجرای شیوه های تامین مالی به روش جدید و بدون وابستگی به درآمدهای نفتی سازمان سرمایه گذاری خارجی توانسته بخش خصوصی را توامان با بخش دولتی در پروژه ها دخالت دهد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی و فنی وزارت اقتصاد در عین حال تصریح کرد: علت توقف برخی از پروژه ها طی دوران چند سال گذشته به دلیل نبود طراحی مناسب در انجام پروژه ها و تطبیق آنها با زنجیره عملیاتی پروژه های عمرانی بوده است.

معاون وزیر اقتصاد اذعان کرد: در حال حاضر برخی از طرح ها در وزارت نیرو و وزارت راه به دلیل عدم ساماندهی و شیوه طراحی مالی متوقف و یا ناتمام مانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز