خبرگزاری کار ایران

تاج گردون در گفت وگو با ایلنا مطرح كرد:

ارقام پیشنهادی دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قابل تحقق نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۵

برای اجرای این مرحله باید ابتدا منابع تامین مالی اجرای این طرح مشخص شود، تا دولت به بودجه سایر بخش‌ها دست‌اندازی نکند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید پیش از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها منابع مالی را پیش بینی كند تا هنگام اجرا بودجه سایر بخش ها تحت شعاع قرار نگیرد.

غلامرضا تاج گردون در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به عدم مشخص شدن منابع تأمین مالی برای اجرای فاز دوم هدفمندی اظهار داشت: برای اجرای این مرحله باید ابتدا منابع تامین مالی اجرای این طرح مشخص شود، تا دولت به بودجه سایر بخش‌ها دست‌اندازی نکند.
به گفته وی، باید در فاز دوم هدفمندی در مقایسه با سایر بخش‌های اقتصادی به بخش کشاورزی نگاهی ترجیحی وجود داشته باشد و میزان یارانه‌های این بخش افزایش یابد.
تاجگردون به اعداد و ارقامی که دولت برای هدفمندی پیشنهاد داده اشاره كرد و گفت: اعداد و ارقامی که دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها پیشنهاد می‌دهد، قطعاً عملی نخواهد شد.

نایب رییس كمیسیون اقتصادی مجلس عنوان كرد: این اعداد به هیچ عنوان محقق نخواهد شد؛ حتی پیشنهادات نمایندگان هم که هم اکنون در حال مطرح شدن است به نظر می‌رسد که در صحن علنی مجلس رای نمی‌آورد.

او ادامه داد: آنچه در جلسات مشترک مورد بحث قرار گرفته، کف پیشنهادات دولت است که به نظر می‌رسد همین هم در صحن مجلس به تصویب نخواهد رسید.
تاجگردون تصریح كرد: با توجه به گرانی برخی اقلام در سیستم عرضه و تقاضا، نگاه مجلس به مسایل کشور، نگاهی دردمندانه برای حل مشکلات است که این را در همراهی با دولت نیز ثابت کرده است.
وی تاکید کرد: ضروری است همه مدیران دستگاه‌های اجرایی با ارایه طرح‌های مهم و تلاش برای تکمیل پروژه‌ها، زمینه را برای توسعه کشور فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز