خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت و گو با ایلنا:

احتمال تمدید بودجه 91 برای دو ماه اول سال 92

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۵۴

در صورتی كه لایحه بودجه 92 در زمان مناسب به مجلس ارائه نشود، دو ماه نخست سال 92 بر اساس بودجه 91 اعمال می شود/رئیس مجلس به دولت این موضوع را ابلاغ كرده است، که لایحه چند دوازدهم بیاورد.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم، از اجرای بودجه 91 در دو ماه اول سال 92 خبر داد و گفت: در صورتی كه لایحه بودجه 92 در زمان مناسب به مجلس ارائه نشود، دو ماه نخست سال 92 بر اساس بودجه 91 اعمال می شود.

حسین سبحانی نیا، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نامه ارسالی رئیس مجلس به رئیس جمهور مبنی بر ارائه هر چه سریعتر بودجه 92 و تذكر وی بر اجرای بودجه 91 در دو ماه اول سال 92 اظهار داشت: در صورتی كه این روند ادامه داشته باشد باید طبق آیین نامه داخلی مجلس دولت لایحه بودجه92 چند دوازدهم به مجلس بدهد.

به گفته وی با توجه به ماده 188 آیین نامه داخلی مجلس گفت: چنانچه دولت لایحه بودجه را در تاریخ مقرر که 15 آذرماه است به مجلس تقدیم نکند طبق ماده 188 آیین نامه داخلی موظف است لایحه چند دوازدهم به مجلس تقدیم کند.

وی اظهار داشت: رئیس مجلس به دولت این موضوع را ابلاغ كرده است، که لایحه چند دوازدهم بیاورد.

سبحانی نیا بیان داشت: بر اساس آیین‌نامه مجلس 50 روز برای رسیدگی لایحه بودجه در مجلس مورد نیاز است، تا كمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان پیشنهادهای خود را ارائه و جمع‌بندی کرده و به کمیسیون تلفیق ارائه کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس نهم تأكید كرد: مثل سال‌های گذشته مجبوریم بودجه دو دوازدهم ارائه کنیم، اما امیدواریم هرچه سریع‌تر بودجه به مجلس تقدیم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز