خبرگزاری کار ایران

واگذاری سهام ۲۲شرکت دولتی در آخرین ماه تابستان

سهام ۲۲ شرکت دولتی در سبد واگذاری‌های ششمین ماه سال ۹۱ برای عرضه از طریق بورس، مزایده و فرابورس قرار دارد.

سهام ۲۲ شرکت دولتی در سبد واگذاری‌های ششمین ماه سال ۹۱ برای عرضه از طریق بورس، مزایده و فرابورس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، بلوک ۳۴. ۸ درصد سهام شرکت ایران ترانسفو معادل ۵۲۲ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۸۵ سهم به قیمت تابلو در روز عرضه (معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ۳۰ درصد به شرط آنکه از مبلغ ۴۶۹۲ ریال کمتر نباشد به صورت نقد و اقساط در امروز (شنبه) از طریق بورس واگذار خواهد شد.

همچنین ۱۰۰ درصد سهام نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار به ارزش کل پایه ۲ هزار و ۳۰۲ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال، ۱۰۰ درصد سهام نیروگاه شهید زنبق یزد به ارزش کل پایه ۱۶۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال، ۱۰۰ درصد سهام نیروگاه هسا به ارزش کل پایه ۱۲۸ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۱۲ ریال، ۳۰ درصد سهام شرکت گسترش ایلیا صنعت شفق معادل ۳۰۰ هزار سهم به ارزش کل پایه ۶۸۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و ۴۶. ۱۳ درصد سهام شرکت فولاد میبد معادل ۱۴ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۶۴ سهم به ارزش کل پایه ۴۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۶۳۲ ریال در روز یکشنبه، پنجم شهریورماه روی میز مزایده می‌رود.

این گزارش می‌افزاید، ۶۸. ۳۹ درصد سهام شرکت خدمات مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن (بالاست) معادل ۲۵ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۳۹۵ سهم هم به قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به شرط آنکه از مبلغ ۱۳ هزار و ۷۶۱ ریال (با کسر مبلغ ۸۰۰ ریال سود تقسیم شده پس از مجمع عمومی سالانه شرکت از قیمت پایه قبلی به مبلغ ۱۴ هزار ۵۶۱ ریال) کمتر نباشد، روز دوشنبه، ۱۳ شهریور ماه در فرابورس عرضه می‌شود.

همچنین ۱۰۰ درصد سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان معادل ۲۲۰ میلیون سهم به ارزش کل پایه پنج هزار و ۸۷۹ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال، ۴۰ درصد سهام شرکت گسترش سازه بنا آفرین ایرانیان معادل ۲ میلیون سهم به ارزش کل پایه ۷۰۰ میلیون ریال، ۴۰ درصد سهام شرکت عمران و مسکن سازان ثامن معادل ۳۲ هزار و ۴۸۰ سهم به ارزش کل پایه ۳۴۳ میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۹۲۰ ریال، ۱۹. ۸۹ درصد سهام پتروشیمی داراب معادل ۱۳۹ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۵۳ سهم به ارزش کل پایه ۲۲۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۵۹۹ ریال، ۱۹. ۸۸ درصد سهام شرکت پتروشیمی جهرم معادل ۱۲۷ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۷۰۰ سهم به ارزش کل پایه ۱۸۴ میلیارد و ۸۸۴ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۰۰ ریال و ۱۹. ۸۷ درصد سهام پتروشیمی فسا معادل ۱۲۳ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۸۵۴ سهم که به ارزش کل پایه ۱۷۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۳۲۲ ریال در ششمین ماه سالجاری در فرابورس واگذار خواهد شد.

براساس این گزارش، بلوک ۵. ۰۰۸ درصدی سهام شرکت سرمایه گذاری رنا معادل ۱۵۰ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۲۴۵ سهم به صورت نقد و اقساط و نیز ۰. ۸۸ درصد سهام این شرکت شامل ۲۶ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۱۶۵ سهم به صورت حق تقدم و نقد در روز ۲۶ شهریور از طریق بورس واگذار می‌شود.

همچنین ۱۰۰ درصد سهام شرکت فنی و مهندسی نوین معدن شامل هزار سهم به ارزش پایه هر سهم ۲ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۸۳۸ ریال و ارزش کل پایه ۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون و ۸۳۸ هزار ریال، ۴۰ درصد سهام شرکت ماشین سازی فیروزآباد فارس معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار سهم به ارزش پایه هر سهم ۳۵۰ ریال و ارزش کل پایه ۴۲۰ میلیون ریال، ۴۹ درصد سهام شرکت عمران و مسکن سازان یزد شامل ۱۲ هزار و ۹۳۶ سهم به ارزش پایه هر سهم ۲ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۹۰ ریال و ارزش کل پایه ۲۶ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۲۴۰ سهم، ۱۰۰ درصد ارزش نیروگاه گازی هرمزگان (گنو) به ارزش کل پایه ۵۶۸ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، ۱۰۰ درصد ارزش نیروگاه شهید کاوه قائن به ارزش کل پایه ۵ هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۲۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۲۸. ۵ درصد سهام شرکت گیلان نیرو
واگذاری سهام ۲۲ شرکت دولتی در آخرین ماه تابستان
معادل ۵۷ هزار سهم به ارزش پایه هر سهم ۲۱ هزار و ۲۰ ریال و ارزش کل پایه یک میلیارد و ۱۹۸ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال در بیست و ششمین روز آخرین ماه تابستان امسال روی میز مزایده می‌رود.

این گزارش می‌افزاید: ۹ درصد سهام شرکت آهن و فولاد ارفع شامل ۴۷ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۶۹ سهم به ارزش پایه هر سهم ۲۷۱۰ ریال و ارزش کل پایه ۱۲۸ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۹۹۰ ریال و ۱۸ درصد سهام پالایش نفت شیراز معادل ۱۸۴ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۸۲۰ ریال به ارزش کل پایه ۲۳ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۴۴ ریال در هفته پایانی ماه جاری در فرابورس واگذار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز