خبرگزاری کار ایران

در ایام نشست سران عدم تعهد؛

۷۰ شعبه بانک تجارت خدمت بانکی ارائه می‌کنند

شعب كشیك بانك تجارت، از ساعت ۹ الی ۱۳ ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود. شعب ۲۴ ساعته الکترونیکی بانک تجارت نیز در تهران آماده سرویس دهی به مشتریان هستند.

شعب کشیک بانک تجارت در ایام برگزاری نشست سران جنبش عدم تعهد در سراسر شهر تهران به مشتریان خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، این بانک به منظور رفاه هموطنان گرامی و ارائه سرویس دهی مناسب به مشتریان، تعدادی از شعب خود را آماه ارائه خدمات بانکی به مشتریان درایام تعطیلات کرده است.

بنابر این گزارش ۷۰ شعبه بانک تجارت در تهران در روزهای هفتم تا یازدهم به استثنای روز جمعه ۱۰ شهریور ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ ارائه کننده خدمات بانکی به مشتریان خواهند بود. شعب ۲۴ ساعته الکترونیکی بانک تجارت نیز در تهران آماده سرویس دهی به مشتریان هستند.

لازم به ذکر است امکان برداشت از حسابهای قرض الحسنه و کوتاه مدت سحر صرفا نزد شعب کشیک تهران امکان پذیر است.

شهروندان، برای آگاهی از اسامی شعب کشیک بانک تجارت به سایت اینترنتی این بانک به نشانی WWW. tegaratbank. ir مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرند.

همچنین کار‌شناسان در مرکز ارتباط با مشتریان به شماره ۱۵۵۴ نیز در ایام فوق از ساعت ۹ الی ۱۴ پاسخگوی سوالات مشتریان این بانک هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز