کد خبر: 1599 A

مدیر عامل شركت بیمه دی:

ایلنا: طی یك سال اخیر وبا تجاربی كه بیمه دی در حوزه خدمات رسانی به بازنشستگان تامین اجتماعی كسب كرده، خدمات آن گسترش و افزایش دامنه این خدمات به عنوان یك ضرورت ملموس احساس شده است.

مدیر عامل شركت بیمه دی گفت: طی یكسال اخیر وبا تجاربی كه بیمه دی در حوزه خدمات رسانی به بازنشستگان تامین اجتماعی كسب كرده گسترش و افزایش دامنه این خدمات به عنوان یك ضرورت ملموس احساس شده است.

به گزارش ایلنا، فرامرز فتح نژاد با اشاره به روند خدمت رسانی بیمه دی به بازنشستگان اظهارداشت:با توجه به اینكه سال گذشته برای نخستین بار قرارداد بیمه تكمیل درمان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تجمیع شد، بیمه دی تنها بیمه ای بوده كه تجارب مهمی دراین خصوص اندوخته است.

وی افزود: طی یكسال اخیر تیم ویژه بیمه دی برای ارایه خدمات به بازنشستگان تامین اجتماعی توانسته با طی یك روندصعودی، فرمول موثری را برای تسریع در خدمت رسانی به بازنشستگان طراحی و به مرحله اجرا درآورد.

فتح نژاد با بیان اینكه مسیر خدمات رسانی به بازنشستگان در بیمه دی كاملا مهیا و هموار شده است، تصریح كرد: قاعدتا در این شرایط باید به موضوع كیفیت خدمات دهی تمركز كرد و آنچه ما در بیمه دی برآن اتفاق نظر داریم گسترش خدمات و افزایش دامنه خدمات به بازنشستگان است.

مدیرعامل شركت بیمه دی گفت:خوشبختانه اعضای كانون بازنشستگان تامین اجتماعی نیز دراین خصوص نظرات ارزشمندی دارند كه امیدواریم این موضوع مهم یعنی افزایش خدمات به یك توافق ماندگار تبدیل شود.

فتح نژاد خاطر نشان كرد:شركت بیمه دی یك شركت چابك و مجهز به فناوری های نوین بیمه بوده و در سال گذشته افتخار داشت تا به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خدمات ارایه دهد و از آنجایی كه این بیمه دارای وجهه ای ارزشی بوده و منسوب به خانواده معظم شهدا است خدمت به قشرخدوم دیگری از ملت بزرگ ایران را وجهه همت خود قرار داده وكوشش می كند تا آنچه در توان دارد را به منصه ظهور برساند.

وی در پایان اظهار داشت:بنابر اذعان همگان با وجود همه چالش ها توانسته ایم شرایط جدید خدمات دهی به بازنشستگان محترم تامین اجتماعی راریل گذاری كرده و امیدواریم در این مسیرروز به روز دستاورد های بیشتری در جهت خدمت به بازنشستگان عزیز ارایه كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر