خبرگزاری کار ایران

تظاهرات گسترده شهروندان اسپانیایی علیه بودجه سال 2013

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۷

شهروندان اسپانیایی معترض به طرح بودجه سال آینده میلادی این كشور، به خیابان‌ها آمده و شعارهایی علیه طرح اقتصادی دولت و ادامه سیاست‌های ریاضت اقتصادی سر دادند.

هزاران تن از شهروندان اسپانیایی در اعتراض به تصمیم دولت این كشور برای كاهش بیشتر هزینه‌ها در بودجه سال 2013 میلادی در مقابل پارلمان تجمع كردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شهروندان اسپانیایی معترض به طرح بودجه سال آینده میلادی این كشور، به خیابان‌ها آمده و شعارهایی علیه طرح اقتصادی دولت و ادامه سیاست‌های ریاضت اقتصادی سر دادند.

این معترضان همچنین خواستار استعفای دولت شدند.

سازماندهی این تظاهرات عمدتا به طور اینترنتی انجام شده بود.

از دید بعضی احزاب چپ‌گرا در اسپانیا، مردم فقیر در برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان، اسپانیا، یونان و پرتغال که مستقیم یا غیرمستقیم با بحران اقتصادی درگیر هستند، همواره آسیب می‌بینند.

تدابیر صرفه‌جویی اقتصادی در بودجه سال آینده میلادی اسپانیا در نوع خود کم‌سابقه بوده‌اند.

در بودجه سال 2013 میلادی تنها شش میلیارد و 500 میلیون دلار از بودجه بخش آموزش كسر شده است كه این اقدام اعتراض و مخالفت شدید دانش‌آموزان و دانشجویان اسپانیایی را به دنبال داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز