خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شركت بیمه دی خبر داد:

افزایش 500میلیارد تومانی پرتفوی شركت تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۸

بیمه عمر وحادثه برای دانشجویان اجباری است اما بیمه درمان تكمیلی اجباری نیست/قراردادمان با بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری با حداقل دو و نیم میلیون نفر تمدید شد كه پتانسیل افزایش تا سه و نیم میلیون نفر را نیز دارد.

بیمه عمر وحادثه برای دانشجویان اجباری است اما بیمه درمان تكمیلی اجباری نیست.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) دكتر فرامرز فتح‌نژاد مدیر عامل شركت بیمه دی در نشست خبری که صبح امروز با بیان این‌كه قراردادمان با بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری با حداقل دو و نیم میلیون نفر تمدید شد كه پتانسیل افزایش تا سه و نیم میلیون نفر را نیز دارد گفت: در این زمینه اگر این تعداد حدود یك میلیون نفراز افراد تحت تكفلشان را اضافه كنند یك قرارداد حدود 350 میلیارد تومانی خواهیم داشت كه كمك می‌كند بیمه دی تا پایان سال به حداقل 500 میلیارد تومان پرتفوی گسترش یابد.

وی تصریح کرد: این موضوع نشانگر اطمینان و رضایت نسبی ارائه خدماتمان به حدود دو میلیون نفر افراد مسن و بزرگسالان بود كه قرارداد این موضوع را به ما داده اند.

دکترفتح‌نژاد همچنین از افزایش تعداد نمایندگی های شرکت بیمه ای از 500 نمایندگی به 900 نمایندگی و افزاش تعداد شعبات این شرکت از 34 شعبه به 40 شعبه خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینكه ‌ شركت بیمه دی توانمندی اجرای این كار را داشته و زیرساخت‌ها و امكانات اجرایی چنین قرارداد مهمی را دارد ابراز كرد: همچنین قرارداد دوم را با صندوق حمایت از دانشجویان وزارت علوم داریم كه به این واسطه كل دانشجویان كشور كه حدود چهار و نیم میلیون نفرهستند را از لحاظ درمان تكمیلی و عمر و حادثه بیمه می‌كنیم.

مدیر عامل شركت بیمه دی با بیان اینكه صنعت بیمه یكی از عامل‌های مهم در گردش اقتصادی و مالی كشورها است گفت: بیمه از نظر تامین آرامش و آسایش و امید به زندگی و گردش پولی و فعالیت‌های اقتصادی نقش مهمی دارد.

فتح نژاد با بیان این‌كه در خیلی از كشورها صنعت بیمه یكی از ركن‌های اساسی محسوب می‌شود از رشد و افزایش بیمه‌های عمرو زندگی در كشورمان خبر داد و تصریح کرد:یكی از اهداف مهم ما جلب اعتماد مردم به صنعت بیمه است حتی اگر خیلی سود نكنیم.

مدیر عامل بیمه دی با بیان این‌كه بیمه درمان تكمیلی معمولا ضررده است تصریح کرد: هزینه‌ها زیاد بوده و مسئله دوم عدم استفاده و سرمایه‌گذاری از حق بیمه‌ها است كه البته ما در سال قبل از این جهت ضرر نكرده‌ایم.

وی در پایان از تسویه بدهی 17 میلیارد تومانی شرکت بیمه دی خبر داد و افزود:پروژه‌ای را شروع كردیم و نرم افزاری را تهیه و برنامه داریم كه به جوانان كشور و علاقه مندان به منظور فرهنگ سازی بیمه عمر و نقش اساسی آن آموزش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز