خبرگزاری کار ایران

مراسم ختم پدر صادق محصولی برگزار شد؛

واکنش ولایتی به حضور در شورای عالی امنیت ملی

کد خبر : ۹۹۴۱۶

در این مراسم حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات،مصطفی محمد نجار وزیر سابق كشور،نیکزاد وزیر راه شهرسازی دولت دهم،الهام،نامجو، فضائلی، سقای‌بی‌ریا، و جمعی از نمایندگان مجلس همچون طبیب‌زاده، زارعی، کوثری، بذرپاش، سلیمانی و حسینیان نیز حضور دارند.

دقایقی پیش مراسم ختم پدر صادق محصولی وزیر دولت احمدی‌نژاد در حسینیه امام‌خمینی (ره) واقع در شهرک شهید‌محلاتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر ولایتی با حضور در این مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که احتمال انتصاب شما به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی چه میزان صحت دارد؟ گفت: ما برای عرض تسلیت به آقای محصولی به اینجا آمده‌ایم و هم اکنون وقت پاسخگویی به این سوالات نیست.

گفتنی است، در این مراسم احمدی نژاد رییس جمهور، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات،مصطفی محمد نجار وزیر سابق كشور،نیکزاد وزیر سابق راه شهرسازی دولت دهم،الهام سخنگوی دولت احمدی نژاد،نامجو وزیر سابق نیرو، فضائلی، سقای‌بی‌ریا،شیخ الاسلامی وزیر اسبق کار، حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش، تقی پور وزیر سابق ارتباطات و فن آوری اطلاعات، دانشجو وزیر سابق علوم، فلاح، عباسی وزیر سابق ورزش،حسینی وزیر سابق اقتصاد، داوود احمدی نژاد، ثمره هاشمی، دریادار شمخانی، مرتضی آقاتهرانی و جمعی از نمایندگان مجلس همچون طبیب‌زاده، زارعی، کوثری، بذرپاش، سلیمانی و حسینیان نیز حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز