خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش در مجموعه سعد آباد صورت گرفت؛

استقبال رسمی رییس دولت یازدهم از پادشاه عمان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۹۸

دیدار مقامات مختلف کشورمان و امضای چند تفاهم‌نامه از جمله برنامه های سفر سه روزه پادشاه عمان به تهران است.

پادشاه عمان پس از ورود به تهران در مجموعه سعدآباد حضور یافت و به شکل رسمی مورد استقبال دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت

به گزارش ایلنا، سلطان قابوس پادشاه عمان ظهر امروزذ در حالیاز طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد که هیئتی بلندپایه از جمله وزیر امور خارجه، مشاور عالی فرهنگی، وزیر نفت عمان و مشاور سیاسی وی را در این سفر همراهی می کردند.

پادشاه عمان که اولین میهمان خارجی دولت یازدهم محسوب می شود در بدو ورود مورد استقبال ظریف وزیر امور خارجه ایران قرار گرفت.

گفتنی است پادشاه عمان پس از ورود به تهران در مجموعه سعدآباد حضور یافت و به شکل رسمی مورد استقبال دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی از پادشاه عمان که علاوه بر رییس جمهور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت، زنگنه وزیر نفت، نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و محمدرضا صادق مشاور رییس جمهور و همچنین حسین فریدون حضور داشتند، سرود ملی ایران و عمان نواخته شد.

لازم به ذکر است دیدار مقامات مختلف کشورمان و امضای چند تفاهم‌نامه از جمله برنامه های سفر سه روزه پادشاه عمان به تهران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز