خبرگزاری کار ایران

در دیدار با جهانگیری؛

نورالدین برهان خواستار انتقال تجریبات ایران در عرصه‌های انرژی به کومور شد

کد خبر : ۹۴۶۳۳

نورالدین برهان امکانات و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌ها را فراوان دانست و خواستار انتقال تجریبات ایران در عرصه‌های انرژی، نفتی و فناوری به کشور متبوعش شد.

معاون اول رییس جمهور در دیدار با معاون رییس‌جمهور کومور گفت: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران ارتباط با مجموعه کشورهای آفریقایی بویژه کشورهای مسلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دیدار با نورالدین برهان معاون رییس جمهور کومور با ابراز خرسندی از روابط ایران و کومور، تاکید کرد: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران ارتباط با مجموعه کشورهای آفریقایی بویژه کشورهای مسلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جهانگیری با اشاره به همکاری اقتصادی دو کشور اظهار امیدواری کرد این همکاری‌ها و مناسبات دو جانبه در آینده نیز توسعه یابد.

نورالدین برهان معاون رییس جمهور کومور نیز در این دیدار روابط دو کشور را رو به گسترش دانست و گفت: ملت ایران و کومور دو ملت برادر هستند که روابط گسترده‌ای با یکدیگر دارند.

وی امکانات و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌ها را فراوان دانست و خواستار انتقال تجریبات ایران در عرصه‌های انرژی، نفتی و فناوری به کشور متبوعش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز