خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی در پایان جلسه هیات دولت:

باید در همه دولتها مبنا را بر صحت آمار رسمی بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۷۰

اگر به آماری که از سوی دولت ارائه می شود تشکیک کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی با بیان اینکه وزارت کار‌، تعاون و رفاه اجتماعی، میزان اشتغالزایی در این دولت را به طور مستند بیان خواهد کرد، از ارائه برخی آمارهای مغایر با آمارهای دولت درباره میزان اشتغال انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در پایان جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه دولت با همان جدیتی که از قبل داشته، تا آخر کارهای خود را ادامه می‌دهد، گفت: موضوعات گوناگونی در وزارتخانه‌ها مطرح است و این موضوعات، مشکلات و موانع در جلسات دولت مطرح می‌شود بحث‌هایی درباره میزان اشتغال در دولت‌های نهم و دهم مطرح شده و برخی آمارهای نادرست نیز ارائه شده است در حالیکه اعضای دولت در حوزه کاری خود صریح و روشن میزان اشتغال را بیان کرده‌اند و در محضر رهبر معظم همین‌ها گفته شده است.

میر تاج الدینی افزود: باید همیشه مبنا را در کشور و در همه دولتها بر صحت آمار رسمی بگذاریم اگر تشکیک کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. برای همین قرار شده وزارت کار‌، تعاون و رفاه اجتماعی به طور مستند بیان کند که در دولت‌های نهم و دهم میزان اشتغال چه میزان بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این آمار 14 هزار شغل به طور میانگین که برخی‌ گفته‌اند، حتی از برخی استان‌های کوچک ما هم کمتر است. ما استان‌هایی داریم که سالانه 100 هزار شغل ایجاد کرده‌اند و من نمی‌دانم چرا برخی چنین آماری را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز