خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد در نشست خبری:/۱۵

مجلس موافقت می‌کرد ۸ وزیر زن معرفی می‌کردم

asdasd

تنها راه مسئله سوریه انتخابات آزاد است/یک موسسه مالی و اعتباری داخلی اوراق قرضه راه آهن آمریکا راخریداری کرده.

رییس جمهور گفت: اختلاف ما در شیوه حل مشکل سوریه است برخی از دوستان راه حل مساله سوریه را جنگ می‌دانند اما راه حل صحیح مساله نه کمک جنگی به مخالفان است و نه دولت. دوستانی که در کنگره شرکت داشتند خواستار حل مساله به روش جنگی هستند حال آنکه ما به دنبال برگزاری انتخابات آزاد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار المیادین مبنی بر صحبت‌هایی که توسط آقایان اردوغان و مرسی در کنگره حزب عدالت ترکیه شده بود اظهار داشت: تلاش ایران برای حل بحران سوریه است مساله سوریه مساله مهمی است بافت اجتماعی سوریه بافت طایفه‌ای است و عدالت، آزادی و احترام حق همه ملت‌ها است.

وی ادامه داد: اختلاف ما در شیوه حل مشکل سوریه است برخی از دوستان راه حل مساله سوریه را جنگ می‌دانند اما راه حل صحیح مساله نه کمک جنگی به مخالفان است و نه دولت. دوستانی که در کنگره شرکت داشتند خواستار حل مساله به روش جنگی هستند حال آنکه ما به دنبال برگزاری انتخابات آزاد هستیم.

رئیس دولت دهم با اشاره به کشتار مردم سوریه بیان کرد: این مساله ما را ناراحت می‌کند طرفین درگیری در سوریه سرمایه‌های این کشور هستند و تنها راه حل این موضوع انتخابات آزاد است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه قدس که خواستار این شده بود که یک راه حل عملی و برنامه مشخص از سوی دولت برای حل مشکلات اقتصادی ارائه شود اعلام کرد: اگر ما جزئیات را بگوییم به آن حمله می‌شود برای همه نیازهای واقعی برنامه ریخته شده و تامین خواهد شد. البته ما با اخلال‌گری‌ها در اقتصاد کشور برخورد می‌کنیم برای مثال سال گذشته یک موسسه مالی اعتباری پولی را از بانک مرکزی قرض گرفت اما با آن اوراق قرضی راه آهن امریکا را خریداری کرد که بانک مرکزی با آن برخورد کرد همه باید احساس تعهد ملی داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرگزاری وفا مبنی بر ارزیابی عملکرد بانوان کابینه اظهار داشت: من به آن‌ها ۲۰ تمام می‌دهیم. هر ۴ تای آن‌ها کارشان عالی است حتی اگر مجلس موافقت می‌کرد من می‌خواستم برای کابینه ۷ یا ۸ زن را معرفی کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز