خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد در واکنش به بازداشت جوانفکر:/۶

اتهام جوانفکر درست نیست

asdasd

اگر آن‌ها حوصله می‌کردند بهتر بود. اتهام آقای جوانفکر درست نیست و هیچ کسی اتهام توهین به رهبری را در ایران نمی‌پذیرد و نباید این امر باب شود در غیر این صورت می‌توان همه را با چنین عناوینی متهم کرد.

رییس جمهور گفت: اتهام آقای جوانفکر درست نیست و هیچ کسی اتهام توهین به رهبری را در ایران نمی‌پذیرد و نباید این امر باب شود در غیر این صورت می‌توان همه را با چنین عناوینی متهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه ایران مبنی بر بازداشت مشاور مطبوعاتی‌اش همزمان با سخنرانی او در سازمان ملل اظهار کرد: چرا از من می‌پرسید. از کسانی بپرسید که این کار کرده‌اند البته اگر به آن‌ها درسترسی دارید. حتما موضوع خیلی مهمی بوده است که ۱۰ دقیقه پیش از سخنرانی من ایشان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: اگر آن‌ها حوصله می‌کردند بهتر بود. اتهام آقای جوانفکر درست نیست و هیچ کسی اتهام توهین به رهبری را در ایران نمی‌پذیرد و نباید این امر باب شود در غیر این صورت می‌توان همه را با چنین عناوینی متهم کرد.

رئیس دولت دهم در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر مبنی بر برنامه دولت برای مقابله با افزایش قیمت کالاهای اساسی در کشور گفت: دولت در همه زمینه‌ها تلاش خود را می‌کند اما باید دقت کنیم که در همه زمینه‌ها درگیر جنگ هستیم همه باید همکاری کنند تا از این مقطع عبور کنیم. من به موفقیت در این مسیر یقین دارم بهتر است به جای تهمت زدن به یکدیگر از تصمیماتی که گرفته می‌شود حمایت کنیم. من تردیدی ندارم که شرایط فعلی خیلی زود به حالت باز می‌گردد و در ‌‌نهایت این اتهام زنندگان هستند در پایان ضرر می‌کند.

در زمانی که جنگ به معنای واقعی کلمه و البته به صورت پنهان در جریان است همه باید به دولت کمک کنند. دولت هم همه توانش را در این زمینه به کار گرفته است تا مشکلات را حل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز