خبرگزاری کار ایران

انتقاد محمود احمدی‌نژاد از توقیف شرق:/۵

وزیر ارشاد اشتباه کرده است

asdasd

کار وزیر ارشاد اشتباه بوده و من آن را تائید نمی‌کنم اما ارزش‌های دفاع مقدس برای همه مقدس و مورد احترام است و همه باید به آن احترام بگذارند.

رییس جمهور با انتقاد از اقدام وزیر ارشاد در توقیف روزنامه شرق خاطرنشان کرد: این تصمیم در غیاب او گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه اعتماد مبنی براینکه شما هفته پیش عنوان كردید که اقدامات قوه قضاییه مستقل از شماست و شما دخالتی در تصمیمات آن‌ها ندارید حالا درست زمانی که شما در سفر نیویورک به سر می‌بردید سه تن از وزرایتان علیه توقیف روزنامه شرق جبهه گرفته و مصرانه خواستار توقیف آن بودند نکند عملکرد وزرای شما مستقل از کابینه‌تان باشد، گفت: مشی دولت ما مشی روشنی است و دولت ما حداکثر تحمل ممکن را داشته است. آزادی در دولت ما نزدیک به آزادی مطلق بوده است.

احمدی‌نژاد در ادامه ضمن اشاره به عملکرد اشتباه وزیر ارشاد در مقابل توقیف روزنامه شرق افزود: کار وزیر ارشاد اشتباه بوده و من آن را تائید نمی‌کنم اما ارزش‌های دفاع مقدس برای همه مقدس و مورد احترام است و همه باید به آن احترام بگذارند.

وی در ادامه افزود: اتهام روزنامه شرق هنوز اثبات نشده و باید در دادگاه صالح و در حضور هیات منصفه بررسی شود. هیات نظارت به جای اینکه از سه قوه باشد از شش قوه نماینده دارد البته این اشکالی هم ندارد ترکیب متنوعی است اما به نظر من اشتباه کرده‌اند که تصمیم به توقیف روزنامه شرق گرفته‌اند اما فراموش نکنید که در غیاب من این تصمیم گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز