خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی دفتر رییس جمهور تکذیب کرد:

خبرسازی بی بی سی درباره پاسخ احمدی نژاد به سوال خبرنگار آن رسانه دروغ است

این خبرسازی ها در حالی صورت گرفت که خبرنگار بی بی سی نیز در سایت این رسمی این رسانه نوشت: احمدی نژاد در پاسخ به سوال او حرف زشتی بر زبان نیاورده است.

روابط عمومی دفتر رییس جمهور خبر منتشر شده در خصوص پاسخ احمدی‌نژاد به سوالی در مورد تعداد اعضای هیات همراه وی به سازمان ملل را قویاً تکذیب کرده و این گونه اقدامات غیرحرفه‌ای و ضد اخلاقی را ادامه کینه توزی و خبرسازی دروغین رسانه وابسته به استعمار پیر علیه دولت و ملت بزرگ ایران می‌داند.
به گزارش ایلنا روابط عمومی دفتر رییس جمهور در ادامه می افزاید: بی‌تردید علت اصلی توسل به این دست اقدامات سطح پایین و مضحک حاکی از عمق کینه و عصبانیت آنان از موفقیتهای دولت جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست بین الملل است. اینان به زعم خود در تلاش هستند تا مواضع ضد استکباری و ضد صهیونیستی دکتر احمدی‌نژاد را تحت الشعاع خبرسازی‌ها و ادعاهای کذب خود قرار دهند.

این رسانه مغرض در حالی مدعی بیان ادبیاتی نامناسب از سوی دکتر احمدی‌نژاد شده که رییس جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان، حتی در برخورد با مخالفین خود نیز به رعایت احترام و اخلاق مقید است.

شایان ذکر است با توجه به اینکه هر ساله ویزای تعداد زیادی از افراد معرفی شده هیات همراه رییس محترم جمهور به سازمان ملل صادر نمی‌شود و حتی ویزای برخی از افراد معرفی شده پس از اعزام هیات ایرانی صادر می‌گردد، لذا اسامی بیشتری معرفی می‌شوند تا در ترکیب تیم هیات همراه رییس جمهور محترم برای انجام ماموریتهای مختلف در این سفر، هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

به گزارش ایلنا این خبرسازی ها در حالی صورت گرفت که خبرنگار بی بی سی نیز در سایت این رسمی این رسانه نوشت: احمدی نژاد در پاسخ به سوال او حرف زشتی بر زبان نیاورده است.

خبرنگار بی بی سی تاکید کرده "آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به من می‌گوید: «جدی می‌گی؟ اوه اوه»" که این موضوع سبب بروز خبرسازی هایی در رسانه های بیگانه شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز