خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیات وزیران؛

کارگروه توسعه بخش صنعت و معدن تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۳۵

تصمیمات و مصوبات اکثریت اعضا یا وزیران عضو کارگروه (حسب مورد) در حکم تصمیمات رییس‌جمهور و هیات وزیران بوده و با رعایت ماده ۱۹ آیین‌نامه داخلی هیات دولت قابل صدور است.

ایلنا: با موافقت دولت و به منظور توسعه و ارتقای ظرفیتهای تولیدی در بخش صنعت و معدن، کارگروه توسعه بخش صنعت و معدن تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، هیات وزیران بنا به پیشنهاد رییس‌جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد به منظور توسعه و ارتقای ظرفیتهای تولیدی در بخش صنعت و معدن، کارگروه توسعه بخش صنعت و معدن متشکل از وزیران صنعت، معدن و تجارت، نفت، نیرو، کشور، امور اقتصادی و دارایی و دادگستری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، روسای سازمانهای حفاظت محیط زیست و انرژی اتمی ایران، رییس کل بانک مرکزی و مدیرعامل صندوق توسعه ملی تشکیل شود.

بر این اساس، تصمیم‌گیری درباره امور اجرایی موضوع یاد شده به اعضای کارگروه به عنوان نمایندگان ویژه رییس‌جمهور و تصویب و اصلاح آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به موضوع یاده شده، به وزیران عضو کارگروه تفویض می‌شود.

همچنین تصمیمات و مصوبات اکثریت اعضا یا وزیران عضو کارگروه (حسب مورد) در حکم تصمیمات رییس‌جمهور و هیات وزیران بوده و با رعایت ماده ۱۹ آیین‌نامه داخلی هیات دولت قابل صدور است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی - معاون اول رییس‌جمهور - برای اجرا ابلاغ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز