خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی در جمع خبرنگاران:

در مورد سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بحثی در دولت مطرح نشد

کد خبر : ۴۳۵۰۶

زمانی که مراحل اجرایی کمک‌های جبرانی به مراحل پایانی خود نزدیک شد و مقدمات این موضوع آماده شد، تمام ابعاد این موضوع نیز به مردم ارائه خواهد شد و در واقع رقم کمک اعلام می‌شود.

معاون رییس جمهور در مورد سرپرستی جدید وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: هنوز در دولت در این ارتباط موضوعی مطرح نشده و پیشنهادی نیز مطرح نشده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به رویکرد بودجه سال آینده گفت: رویکرد بودجه سال 92 با توجه به شرایط اقتصادی امسال و سال آینده بودجه‌ با رویکرد اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند که هرچه زودتر بودجه سال 92 را آماده کند، گفت: امروز در جلسه هیات دولت احکام دیگر بودجه مورد بررسی قرار گرفت و طبعا بعد از اتمام بررسی احکام بودجه، جدول‌های لایحه بودجه 92 در جلسه‌های آتی دولت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی تاکید کرد: البته در بررسی لایحه بودجه سال آینده به ظرفیت‌های اقتصادی کشور و ابزارهای مالی جدید نیز توجه خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در دولت در مورد سرپرست جدید وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز بحث و گفت‌وگویی شده یا خیر، گفت: هنوز در دولت در این ارتباط موضوع و پیشنهادی مطرح نشده است.

میرتاج‌الدینی همچنین با بیان اینکه بسته حمایتی و جبرانی که قرار است به مردم ارائه شود، در جلسات مشترک دولت و مجلس نهایی شده، اظهار داشت: البته تاکید شده که جزییات آن بیان نشود تا مقدمات اجرای آن فراهم شود و سپس به موقع در مورد آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: در واقع ما تلاش می‌کنیم تمهیدات لازم در این ارتباط انجام شود، آمادگی‌های لازم صورت گیرد و سپس این میزان اعلام خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی با بیان اینکه جلسه مشترک شب گذشته دولت و مجلس جلسه آخر نبود، گفت: در فاصله‌ای که تا جلسه بعدی دولت و مجلس برگزار خواهد شد، کمیته‌های مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی جلسات خود را در ارتباط با مسائل اقتصادی کشور و از جمله بحث هدفمندی برگزار می‌کنند و ادامه خواهند داد و نتایج جلسات خود را در جلسه بعدی مشترک دولت و مجلس ارائه می‌کنند.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: زمانی که مراحل اجرایی کمک‌های جبرانی به مراحل پایانی خود نزدیک شد و مقدمات این موضوع آماده شد، تمام ابعاد این موضوع نیز به مردم ارائه خواهد شد و در واقع رقم کمک اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز