خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در دیدار مفتی اعظم سوریه:

ملت سوریه با عزت از این شرایط سخت عبور می‌کند

کد خبر : ۴۱۹۷۷

‌اگرچه طراحی‌های استعماری و بین‌المللی شرایط سختی را برای مردم سوریه به ‌وجود آورده، اما بی‌تردید ملت سوریه با عزت از این دوران عبور خواهند کرد، چرا که دوران مستکبران و دشمنان ملت‌ها رو به پایان است.

 رئیس‌جمهور گفت: ‌اگرچه طراحی‌های استعماری و بین‌المللی شرایط سختی را برای مردم سوریه به ‌وجود آورده، اما بی‌تردید ملت سوریه با عزت از این دوران عبور خواهند کرد، چرا که دوران مستکبران و دشمنان ملت‌ها رو به پایان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) راه پافشاری بر حق، عدل و اعتقادات پاک را به همه بشریت نشان داده‌اند، اظهارداشت: اصل پیروزی ایستادگی بر حق است و جدای اینکه در ظاهر چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، کسانی که بر حق پافشاری کنند، خداوند آنان را یاری کرده و غالب خواهند بود.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران با مردم سوریه احساس همدلی و همدردی می‌کند، تصریح‌کرد: اگر چه طراحی‌های استعماری و بین‌المللی شرایط سختی را برای مردم سوریه به‌وجود آورده، اما بی‌تردید ملت سوریه با عزت از این دوران عبور خواهند کرد، چرا که دوران مستکبران و دشمنان ملت‌ها رو به پایان است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ملت‌ها شعار آزادی، دموکراسی و حقوق بشر سر می‌دهند، و البته همه این شعارها بسیار خوب و زیباست اما آنچه اهمیت دارد، این است که آنان با چه نیت‌هایی این شعارها را مطرح می‌کنند.

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ راه نجاتی ندارند، اظهار امیدواری کرد؛ به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک منطقه از وجود صهیونیست‌ها پاک شده و عزت، آرامش و سرافرازی برای ملت سوریه و همه ملت‌های منطقه در راه است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز رهبران، اربابان و مالکان صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید از پشتیبانی آنان دست بردارند، ‌گفت: به فضل الهی ظلم در جهان ریشه‌کن شده و عدالت و محبت میان ملت‌ها حاکم خواهد شد.

بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه نیز در این دیدار ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها برای ملت ایران بلکه متعلق به همه مستضعفان جهان است.

مفتی اعظم سوریه با اشاره به فشارها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت‌های مستقل و مقاوم از جمله ایران و سوریه اظهار داشت: ما در یک سنگر ایمان و مقاومت قرار داریم.

بدرالدین حسون با اشاره به اقدامات و تحرکات مستکبران برای ایجاد اختلافات مذهبی میان مسلمانان بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌ها و یکپارچگی وحدت میان مسلمانان تاکید کرد.

وی همچنین از مواضع شجاعانه احمدی‌نژاد در عرصه‌های مختلف بین‌المللی از جمله مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان شخصی که برای اولین بار در جهان اسلام در مجامع بین‌المللی ایستاده و سخن از امام عصر(عج) نموده تجلیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز