خبرگزاری کار ایران

افتتاح چندباره پروژه‌ها در شهرستان انار به مناسبت هفته دولت

فرمانداری شهرستان انار در استان کرمان به مناسبت هفته دولت، چندین پروژه را برای افتتاح معرفی کرده که تعدادی از آن‌ها برای چندمین بار افتتاح خواهند شد.

انار - ایلنا: فرمانداری شهرستان انار در استان کرمان به مناسبت هفته دولت، چندین پروژه را برای افتتاح معرفی کرده که تعدادی از آن‌ها برای چندمین بار افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرمانداری انار اعلام کرده به مناسبت هفته دولت قصد دارد پروژه‌های «مرکز درمانی دامپزشکی، طرح هادی روستای ده رئیس، رستوران سنتی کاروانسرا، بند خاکی گلشن و اورژانس 115 شهری انار» را افتتاح کند.

پروژه‌هایی که به مناسبت هفته دولت قرار است برای چندمین بار افتتاح شوند، عبارت است از اورژانس 115 شهری انار که چند سال قبل افتتاح شده، پروژه بند خاکی گلشن كه اردیبهشت امسال بهره برداری رسمی شده، رستوران سنتی کاروانسرا كه تیرماه امسال مورد بهره برداری قرار گرفت، طرح هادی روستای ده رئیس كه سال 88 افتتاح شده بود و مرکز درمانی دامپزشکی كه سال قبل افتتاح شده است.

مجید اعتمادی، فرماندار انار به مناسبت هفته دولت در جمع مدیران شهرستان انار گفت: «نگاه ویژه دولت خدمتگزار به شهرستان انار موجب شد كه با اختصاص اعتبار به مبلغ حدود شش برابر گذشته (شش میلیارد تومان) پس از ارتقای این شهرستان، فعالیت‌های خوبی صورت گیرد.»

فرماندار انار در حالی از افزایش بودجه شهرستان انار و انجام «فعالیت‌های خوب» در این شهرستان خبر داده که امسال به مناسبت هفته دولت قرار است این پروژه‌ها برای چندمین بار افتتاح شوند.

مجید اعتمادی درباره ارتباط افتتاح چندباره پروژه‌ها با «فعالیت‌های خوب» دولت توضیحی نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز