خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در بندرعباس:

ملت ایران از مانع تراشیهای دشمنان عبور خواهند كرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۷

برخی بر سر راه پیشرفت ملت ایران مانع تراشی کنند/هر ملتی در هر سطحی كه خود را باور کند در همان سطح پیشرفت خواهد کرد

 بندرعباس - ایلنا:  رئیس جمهور گفت: برخی در داخل و خارج از کشور با شیطنت و فریب کاری می‌خواهند بر سر راه پیشرفت ملت ایران مانع تراشی کنند اما این افراد به شدت در اشتباه هستند چون ملت ایران تمامی کوه ها و موانع را از میان خواهد برداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمود احمدی نژاد صبح یكشنبه در مراسم افتتاح پروژه های صنعتی و عمرانی استان هرمزگان ضمن اعلام رضایت و خشنودی خود از روند توسعه و پیشرفت بخش صنعت در این استان اظهار کرد: افتتاح سومین مجتمع فولادی در هرمزگان این استان را به سرعت به قطب اول صنعت کشور تبدیل خواهد کرد و امیدوارم سایر پروژه های صنعتی در حال ساخت با حمایتهای مسئولان استانی و دولت به اتمام برسد و شاهد افزایش تولیدات فولادی و آلومینیومی در کشور باشیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توان ظرفیت تولید فرآورده های نفتی در کشور جهش خوبی داشته است، افزود: توان تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس 35 میلیون لیتر خواهد بود، دولت و مسئولان استانی سعی دارند تا فاز اول این پروژه عظیم نفتی تا پایان دولت به اتمام برسد.

احمدی نژاد در ادامه سخنانش مسکن را ابتدایی ترین نیاز یک خانواده دانست و افزود: افتتاح پروژه مسکن مهر در کشور یک حرکت انقلابی، اسلامی و اعتقادی است که از مسئولان استان هرمزگان می خواهم تا همین روند احداث و تحویل مسکن مهر در هرمزگان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به این مطلب که ساخت 180 کیلومتر خط آهن در 11 ماه یک رکورد محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این خط آهن، جابه جایی کالا از بندرعباس از طریق گرگان و اینچه برون به ترکمنستان و بعد قزاقستان و سپس به روسیه با سهولت انجام خواهد شد.

به گفته رییس جمهور، از این پس کالا به راحتی از اروپا و روسیه و کشورهای همسایه شمال ایران از طریق شبکه ریلی ایران و بندر شهیدرجایی در بندرعباس به کشورهای آسیای میانه جابجا خواهد شد. همچنین در آینده باید به جایی برسیم که روزانه 50 میلیون تن بار در سال از هرمزگان توسط شبکه ریلی کشور جابه جا شود.

رئیس جمهور با تاکید بر انجام اصلاحاتی در شبکه ریلی کشور خواستار اتصال شبکه ریلی از طریق گرگان به مشهد شد.

احمدی نژاد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران مسیر تعالی و پیشرفت همه جانبه را در پیش گرفته است، گفت: هر ملتی  در هر سطحی  كه خود را باور کند در همان سطح نیز پیشرفت خواهد کرد و اگر ملتی رسیدن به قله ها را هدف قرار دهد و به آن باور داشته باشد قطعا به قله های پیشرفت خواهد رسید.

وی ملت ایران را ملتی سرشار از بالندگی و استعداد توصیف کرد و افزود: زمانی برای ساختن کارخانجات مختلف از جمله کارخانجات فولاد کشور ایران به خارج از مرزها وابسته بود، اما امروز مردم ایران به زیبایی شعار "ما می توانیم" را تحقق بخشیدند و پیچیده‌ترین کارخانجات توسط متخصصان داخلی ساخته می شود.

احمدی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه باید از درون خود را باور داشته باشیم، عنوان کرد: ما با هوشمندی و اتکا به فرهنگ غنی خود می توانیم به بالاترین سطوح در جهان برسیم و اگر خود را باور کنیم تمامی شیاطین و دشمنان در برابر ما کاری از پیش نخواهند برد.

وی با بیان اینکه برخی در داخل و خارج از کشور با شیطنت و فریب کاری می‌خواهند بر سر راه پیشرفت ملت ایران مانع تراشی کنند، تآکید کرد: این افراد به شدت در اشتباه هستند چون ملت ایران تمامی کوه ها و موانع را از میان خواهد برداشت.

رئیس جمهور در پایان سخنانش عنوان کرد: ملت ایران در نهایت با پیشرفت خود کج اندیشان داخلی و دشمنان خارجی را مایوس خواهد کرد و روزی به نقطه اوج و آرمانی خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز