خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

فعالیت رسانه‌ها باید در هر شرایطی پایدار بماند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۹

رسانه‌ها از جهت فرهنگ سازی تولید فکر و اندیشه در جامعه و به لحاظ آگاهی رسانی وظیفه مهمی دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رسانه‌ها خود یک موضوع اصلی پدافند غیرعامل هستند بنابراین آنچه باید در هر حوزه‌ای پایدار بماند فعالیت رسانه‌ها است.


به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ابراهیم وحیدی در حاشیه اولین همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا با افزایش تحریم‌ها اقدامی جهت بسته شدن تنگه هرمز صورت خواهد گرفت گفت: این دو مساله ربطی به یکدیگر ندارد تحریم‌ها امروز ناعادلانه است اما این باید برای ما حاوی پیام‌های رو به جلو و خوبی باشد.


وی ادامه داد: به اندازه کافی قدرتمند هستیم و در همه حوزه‌ها می‌توانیم تحریم‌ها را با قدرت پشت سر بگذاریم.


وحیدی همچنین در خصوص نقش رسانه‌ها در حوزه پدافند غیر عامل یادآور شد: رسانه‌ها از جهت فرهنگ سازی تولید فکر و اندیشه در جامعه و به لحاظ آگاهی رسانی وظیفه مهمی دارند.


وی افزود: رسانه‌ها خود یک موضوع اساسی در پدافند غیرعامل هستند بنابراین آنچه باید در هر حوزه و شرایطی پایدار باشد فعالیت رسانه‌ها است.


وزیر و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در خصوص تاخیر برگزاری چنین همایش‌هایی تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل کار خود را آغاز کرده و این همایش نیز به دلیل تاکید رهبری برای سالروز پدافند غیرعامل است وگرنه در این حوزه همایش‌های متعددی برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز