خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد:

بودجه انقباضی تدوین شده آسیبی به اشتغال و تولید وارد نمی کند

دولت به اصول خود یعنی عدالت، مهرورزی، خدمتگزاری، تلاش برای اعتلای كشور و پایبندی به اصول و ارزشهای انقلاب همچنان وفادار است.

رئیس جمهور گفت: دولت به اصول خود یعنی عدالت، مهرورزی، خدمتگزاری، تلاش برای اعتلای كشور و پایبندی به اصول و ارزشهای انقلاب همچنان وفادار است.

به گزارش ایلنا،محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بخش های علم و فناوری، بهداشت و درمان، سیاست خارجی، دفاعی، اطلاعات، فرهنگ، صدا و سیما، میراث فرهنگی، هسته ای، آموزش عالی، آموزش و پرورش، مخابرات و محیط زیست تاكید كرد در بخش های مختلف اقدامات خوب و برجسته ای انجام گرفته است.

آقای احمدی نژاد همچنین به تدوین بودجه انقباضی در سال جاری اشاره كرد و افزود: این بودجه انقباضی به گونه ای طراحی شده كه به كارهای عمرانی و بخش های تولید و اشتغال آسیبی نرسد.

آقای احمدی نژاد، اقدامات و زحمات ستاد تدابیر به ریاست معاون اول را برای مقابله با فشارهای اقتصادی، بسیار خوب و نتیجه بخش خواند و خاطرنشان كرد: دولت معتقد است كه در شرایط كنونی یكی از مسائل ضروری، تمركز مدیریت در اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز