خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد:

رأی‌گیری رایانه‌ای ده درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳

اخبار مربوط به ثبت نام نامزد‌ها و سایر مسائل بر طبق برنامه زمان بندی شده در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ده درصد رأی‌گیری در انتخابات آینده ریاست جمهوری رایانه‌ای خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سیدصولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور در پایان نشست هیئت دولت در پاسخ به سؤالی درباره آخرین مراحل آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۲ گفت: روال برگزاری انتخابات در حال طی کردن مسیر طبیعی خود است و طبق برنامه زمان بندی شده به پیش می‌رود.

وی افزود: اخبار مربوط به ثبت نام نامزد‌ها و سایر مسائل بر طبق برنامه زمان بندی شده در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به سؤال دیگری درباره برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همانند انتخابات مجلس خواهد بود و ۱۰ درصد آراء به صورت رایانه‌ای اخذ خواهد شد.

مرتضوی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تعداد اعضای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: ‌ «تهران» در این انتخابات ۳۱ نماینده خواهد داشت.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا در انتخابات آینده شورای شهر «ری» از «تهران» جدا خواهد شده است یا خیر افزود: بر طبق قانون هر مکانی که عنوان شهر در آن مترتب شود می‌تواند شورای اسلامی شهر و روستا داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز