خبرگزاری کار ایران

بقایی اعلام کرد:

نوباوه هرگونه مصاحبه در مورد فرد پناهنده در نیویورک را تکذیب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹

نمایشگاه‌های مناطق آزاد روز دوشنبه آینده به منظور ارائه فهرست‌های گردشگری و همچنین سرمایه‌گذاری ایران در تاجیکستان برگزار می‌شود.

معاون اجرایی رییس‌جهمور درباره مصاحبه اخیر بیژن نوباوه که در آن مطرح شده بود «فردی که در نیویورک پناهنده شده، توسط رییس‌جمهور برای این سفر دعوت شده است»، گفت: آقای نوباوه مصاحبه خود را در رابطه با فرد پناهنده در نیویورک تکذیب کرده است.

به گزارش ایلنا، بقایی در پایان نشست امروز هیئت دولت در پاسخ به سؤالی درباره ادعای آقای نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد وابستگی فیلمبردار پناهنده شده به کشور آمریکا در جریان سفر رئیس جمهور به نیویورک به نهاد ریاست جمهوری، اظهار کرد: علاوه براینکه من این بحث را تکذیب می‌کنم آقای شیخان نیز در صحبت با آقای نوباوه اعلام کردند که ایشان نیز انجام این مصاحبه را تکذیب کرده‌اند و گفتند که چنین مصاحبه‌ای نداشتند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه‌های مناطق آزاد در تاجیکستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها روز دوشنبه آینده به منظور ارائه فهرست‌های گردشگری و همچنین سرمایه‌گذاری ایران در تاجیکستان برگزار می‌شود و سیاست ما این است که در این نمایشگاه حاضر شویم و از فرصت سرمایه‌گذاری مناطق آزاد استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز