خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس‌ جمهوری بر اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط دولت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۴

اصلاح اساسنامه سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اتخاذ تصمیم در خصوص لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1392 از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه هیات وزیران بود.

جلسه هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در آغاز جلسه امروز (یکشنبه) ضمن تقدیر از رهنمودهای مقام معظم رهبری در نخستین دیدار هیات دولت با ایشان، از بیانات دلگرم‌کننده و حمایت‌هایی که رهبر معظم انقلاب نسبت به «دولت تدبیر و امید» و رییس‌جمهور ابراز داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

روحانی در این جلسه از همه اعضای دولت خواست برای تحقق تمامی محورهای بیانات رهبری به ویژه تاکید ایشان بر پیشرفت همراه با عدالت، کنترل تورم و کمک به تولید ملی که در برنامه‌های دولت تدبیر و امید نیز مورد تاکید بوده است، به طور جدی اقدام و گزارش‌های منظمی از اقدامات و نتایج را ارائه کنند.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، دوران امامت ایشان را دوران شکوفایی بخش اعظم فقه و شریعت اسلامی و بیان شیوای آن حضرت را باعث نفوذ بیشتر کلام اسلامی دانست.

دکتر روحانی آزادی بیان و بیان اعتقادات و بحث‌های سنگین علمی در عصر امامت امام صادق(ع) را نشان‌دهنده قدرت اسلام خواند و آن را ملاک خوبی برای تسهیل آزادی‌های قانونمند در دوران کنونی برشمرد و گفت: شروع نهضت اسلامی در ایران به یک معنا از مجالسی است که در سالروز شهادت امام صادق(ع) در نقاط مختلف از جمله مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

در ادامه این جلسه، مسائل روز به ویژه تحولات اخیر سوریه و سایر کشورهای منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین اصلاح اساسنامه سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اتخاذ تصمیم در خصوص لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1392 از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه هیات وزیران بود.

در این جلسه، همچنین دکتر روحانی حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری را به عنوان معاون امور مجلس رییس جمهور در جمع اعضای دولت خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد دولت بتواند از تجربیات و توانمندی‌های وی بهره‌مند شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز