خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در موسکو تاکید کرد:

تنها راه حل بحران سوریه مذاکره است

asdasd

حسینی روز دوشنبه به دعوت وزیر فرهنگ روسیه، به عنوان رییس هیات نمایندگی ایران برای شرکت در هفته فرهنگ جمهوری اسلامی که از یکم اکتبر در روسیه برگزار می‌شود، وارد مسکو شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تنها راه برای پایان یافتن مساله سوریه گفت‌وگو و مذاکره است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری نووستی گزارش داد که سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران روز دوشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در محل این خبرگزاری اظهار کرد که ایران امیدوار است نقش فعال‌تری در مسایل منطقه‌ای از جمله حل صلح آمیز بحران سوریه ایفا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران با بیان اینکه راهکار بسیاری از مشکلات گفت‌وگو و مذاکره است، در رابطه با بحث سوریه گفت: تنها راه برای پایان یافتن این مساله گفت‌وگو و مذاکره است.

حسینی افزود: ایران به عنوان رییس جنبش غیرمتعهد‌ها امیدوار است نقش فعال‌تری را در مسایل منطقه‌ای ایفا کند تا بحران‌هایی که در حال حاضر در منطقه است، کاهش پیدا کند.

گفتنی است حسینی روز دوشنبه به دعوت وزیر فرهنگ روسیه، به عنوان رییس هیات نمایندگی ایران برای شرکت در هفته فرهنگ جمهوری اسلامی که از یکم اکتبر در روسیه برگزار می‌شود، وارد مسکو شد.

بنابراین گزارش، در چهارچوب این هفته برنامه‌های گوناگونی شامل کنسرت‌های هنرمندان ایرانی در مسکو و سن پترزبورگ و جشنواره فیلم‌های ایرانی در سینمای «خودوژستوینی» در مسکو سازمان داده شده است. به علاوه نمایشگاه‌های محصولات صنایع دستی و دیدارهای هنرمندان و فرهنگیان ایرانی با نمایندگان محافل اجتماعی روسیه در چهارچوب این هفته برگزار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز