خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمله به مردم بحرین را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۹

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دور جدید حملات وحشیانه رژیم آل‌خلیفه به مردم بی‌گناه بحرین و حمله به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آغاز دور جدید حملات وحشیانه رژیم آل خلیفه به مردم بی‌گناه بحرین و حمله به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا در این بیانیه آمده است: بحرین دو سال تمام است كه با وجود سركوب‌های گسترده و بازداشت و شكنجه فراگیر معترضان و مخالفان به صورت بی‌وقفه شاهد تظاهرات مسالمت‌آمیز و قانونی مردمی است.

در حالی كه اعتراض‌های مسالمت‌آمیز مردمی در بحرین وارد سومین سال خود می‌شود، رژیم دست‌نشانده و مزدور آل‌خلیفه با مدیریت «جبهه غربی، عبری ـ عربی» و كمك‌های مالی و دلارهای نفتی برخی دول عربی و شیوخ مستبد و دست‌نشانده غربی به ویژه رژیم آل سعود، با آغاز دور جدیدی از حملات ددمنشانه و سركوب‌های وحشیانه مردم مظلوم و بی‌گناه بحرین به ویژه قتل زنان و كودكان بی‌‌پناه و حمله به بیت و جسارت به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از علما و بزرگان دینی بحرین، وارد مرحله جدید و خطرناكی از حملات غیرقانونی نه تنها علیه ملت خود شده است، بلكه دست به بازی و جنگی پیشدستانه علیه اسلام و مسلمین زده است.

این اقدام غیرقانونی رژیم مزدور آل‌خلیفه وجسارت به جایگاه دینی علما؛ دیگر فقط مسأله حكومتی و ملی درون بحرین نیست بلكه تبدیل به یك مسأله حقوقی و بین‌المللی و مربوط به جهان اسلام شده است.

در این میان سكوت سرد و مرگبار و همراهی و همسویی برخی از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری نظیر سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل، شورای همكاری اسلامی و اتحادیه عرب‌ جای بسی تعجب و سؤال دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محكومیت شدید این قبیل اقدامات و حملات وحشیانه رژیم مزدور آل‌خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین و هتك حرمت جایگاه علما و بزرگان دینی و حمله به منازل آنان را سناریویی از پیش طراحی شده در راستای ایجاد رعب و وحشت و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان به ویژه برادران اهل تسنن و اهل تشیع دانسته و راه حل مقابله با آنان را بیداری جهان اسلام، علما و بزرگان دینی و افزایش بصیرت و پایداری و ایستادگی توده‌های مردمی بر سر موانع اصولی، قانونی و دینی خود در بحرین و دیگر بلاد اسلامی می‌داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز