خبرگزاری کار ایران

عالم فلسطینی حاضر در اجلاس "علما و بیداری اسلامی":

دشمنان به دنبال تجزیه کشورهای مسلمان هستند

کد خبر : ۶۷۸۳۲

حامیان رژیم صهیونیستی می‌خواهند با ترفند به اصطلاح ایران‌هراسی منافع صهیونیست‌ها را تامین کنند/ مجمع بیداری در برهه‌ای حساس تشکیل شد و حال باید علما بیش از هر زمانی مواظب کید و مکر دشمنان اسلام باشند.

شیخ "ابوالفتاح حجاج" از علمای فلسطینی حاضر در اجلاس "علما و بیداری اسلامی" گفت که دشمنان با تهاجم استعماری امت اسلام را به خود مشغول کرده‌اند و در نفشه آنها‌ست که کشورهای مسلمان را تجزیه و تقسیم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در سالن اجلاس سران محل برگزاری اجلاس "علما و بیداری اسلامی شیخ ابوالفتاح حجاج در دومین روز از اجلاس جهانی علما و بیداری اسلامی در تهران تصریح کرد: مجمع بیداری در برهه‌ای حساس تشکیل شد و حال باید علما بیش از هر زمانی مواظب کید و مکر دشمنان اسلام باشند.

این عالم فلسطینی با هشدار درباره شیوع فرقه‌گرائی در جوامع اسلامی افزود: دشمن ضد ما سلاحی به کار گرفته است که ما خود مخترع آن بوده‌ایم و آن سلاح چیزی جز سلاح تفرقه و جدائی و فرقه‌گرائی نیست.

ابولفتاح حجاج با اشاره به دشمنی همیشگی اسرائیل علیه مسلمانان گفت: حامیان رژیم صهیونیستی می‌خواهند با ترفند به اصطلاح ایران‌هراسی منافع صهیونیست‌ها را تامین کنند در حالی که اسرائیل، دشمن مسلمانان و ایران، دشمن اسرائیل و حامیان آن است.

وی افزود: در هر اختلافی بین مسلمین باید به دنبال قطب‌نمائی سالم بود تا با استفاده از آن دچار اختلاف و گسست نشویم و با آن بتوانیم شیطنت‌های اسرائیل را رصد کنیم.

حجاج همچنین با اشاره به ضرورت پاسداری از جریان بیداری اسلامی گفت: این بیداری را به فال نیک می‌گیریم اما باید همیشه مواظب شیطنت های آمریکا بود تا نتواند با سوار شدن بر امواج بیداری اسلامی استعماری دیگر را بر مسلمین تحمیل کند.

وی افزود: آمریکا به عنوان شیطان هرگز نمی تواند ادعای خیر و صلاح و راهنمائی مسلمانان را داشته باشد.

شیخ ابوالفتاح حجاج در پایان سخنانش با تشکر از جمهوری اسلامی ایران برای برپائی این اجلاس ابراز امیدواری کرد: نشست بعدی مجمع بیداری اسلامی در قدس شریف در فلسطین برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز