خبرگزاری کار ایران

در دیدار عبدالهیان و هیات پارلمانی سوری مطرح شد:

دشمنان سوریه در پیگیری اهدافشان ناکام ماندند

asdasd

ما به تلاش خود برای توقف خشونت در سوریه ادامه می‌دهیم و برای زدودن خاک این کشور از تروریست‌ها تمام نفوذ و توان معنوی خود را به کار خواهیم گرفت و با قوت به حمایت از مردم و حکومت سوریه ادامه می‌دهیم.

تعدادی از نمایندگان مجلس خلق سوریه عصر روز دوشنبه با معاون امور عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، حسین امیر عبداللهیان در این دیداربا اشاره به موفقیت‌های دولت سوریه در مقابله با توطئه‌های خشونت‌آمیز گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که دشمنان ملت سوریه در پیگیری اهدافشان برای نابودی نظام این کشور ناکام مانده‌اند و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد با وجود مشکلات باقی مانده، سوریه از مرحله بحران امنیتی عبور کرده است.

او با تشریح سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم و دولت سوریه افزود: ما به تلاش خود برای توقف خشونت در سوریه ادامه می‌دهیم و برای زدودن خاک این کشور از تروریست‌ها تمام نفوذ و توان معنوی خود را به کار خواهیم گرفت و با قوت به حمایت از مردم و حکومت سوریه ادامه می‌دهیم.

معاون امور عربی و آفریقایی وزیر خارجه ایران با اشاره به مذاکرات بین‌المللی پیرامون سوریه، تاکید کرد: آینده سوریه به ما یا کشورهای خارجی دیگر ارتباطی ندارد، بلکه این مردم فهیم و رهبران حکیم این کشور هستند که باید در این باره تصمیم‌ بگیرند و اگر کشورهای منطقه قصد کمک به سوریه دارند می‌بایست ابتدا مرزهای خود را کنترل کنند.

در این ملاقات هیات پارلمانی سوریه هم به تشریح تحولات داخلی و بین‌المللی مرتبط با این کشور پرداخت.

محمد صبحی ابوالشامات، مسوول این هیات و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از کشورش در مقاومت در برابر هجمه‌های خارجی تقدیر کرد.

فادیا دیب، رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس سوریه هم با اشاره به شرایط مردم سوریه در ماه‌های گذشته، گفت: ما باید این حقیقت را برای جهانیان تشریح کنیم که ناآرامی‌های سوریه مربوط به فعالیت‌های تروریستی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز