خبرگزاری کار ایران

رکن‌آبادی در دیدار با مشاور رئیس جمهور عراق:

ریشه همه بحران‌های منطقه دور نگه داشتن مردم از موضوع فلسطین است

کد خبر : ۴۹۱۲۱

جمهوری اسلامی ایران از سالیان گذشته تلاش نموده با اعمال سیاست‌های وحدت آفرین و برگزاری سمینارهای تقریب بین مذاهب اسلامی و گفت‌وگوی اسلامی مسیحی، زمینه وحدت و هم دلی بیشتر ملت‌ها را فراهم نماید.

شیخ خالد الملا، مشاور رییس‌جمهور و رییس جمعیت علماء اهل سنت عراق، با حضور در محل سفارت کشورمان در بیروت با غضنفر رکن‌آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا، در این ملاقات شیخ خالد الملا، ضمن تسلیت شهادت مهندس حسام خوشنویس، رییس ستاد بازسازی لبنان، این اقدام تروریستی را محکوم و اظهار کرد: اتحاد، دوستی و یکپارچگی بین امت مسلمان همواره برای دشمنان مشکلات جدی ایجاد نموده و مانع دستیابی آنان به اهداف شوم خود شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان با درک این حقیقت، تلاش متمرکزی برای ایجاد اختلاف در بین کشورهای مسلمان منطقه آغاز نموده‌اند و در نتیجه ریشه همه بحران‌های کنونی منطقه، دور نگه داشتن مردم از موضوع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی بر لزوم تلاش رهبران امت اسلامی برای ایجاد اتحاد و هم‌دلی بین مسلمانان و توجه دادن آنان به مسائل مهم جهان اسلام، تأکید نمود.

غضنفر رکن‌آبادی در این دیدار با بیان اینکه سیاست ایجاد اختلاف بین ملت‌ها به ویژه جوامع مسلمان توسط رژیم صهیونیستی به عنوان محوری‌ترین سیاست این رژیم نامشروع در حال اجرا است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از سالیان گذشته تلاش نموده با اعمال سیاست‌های وحدت آفرین و برگزاری سمینارهای تقریب بین مذاهب اسلامی و گفت‌وگوی اسلامی مسیحی، زمینه وحدت و هم دلی بیشتر ملت‌ها را فراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز