خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت دومین سالگرد انقلاب بحرین

کد خبر : ۴۷۰۵۸

این رژیم جنایتکار راهی جز‌‌ رها کردن اریکه قدرت ندارد و باید در دادگاه مردم این کشور پاسخ گوی جنایات خود باشد.

ایلنا: سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت دومین سالگرد انقلاب بحرین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

بحرین در این دو سال حنجره‌ای برای بازگو کردن فجایع بی‌شماری از شهید و مجروح کردن کودکان و نوجوانان، هتک حرمت به بانوان و زندانی کردن معترضان است؛ حنجره‌ای که اگرچه بخون نشسته اما هنوز گلبانگ الله اکبراز آن به گوش می‌رسد؛ از این رو خواست مردم بحرین برای تغییر واقعی در حکمرانی کشور ثابت است و این رژیم راهی جز‌‌ رها کردن اریکه قدرت ندارد.

رژیم آل خلیفه چاره‌ایی جز‌‌ رها کردن اریکه قدرت ندارد

حرکت انقلابی مردم مسلمان و مظلوم بحرین وارد سومین سال خود می‌شود، انقلاب باشکوهی که در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ از بطن جامعه متولد شده و رژیم آل خلیفه برای سرکوب این حرکت مردمی از هیچ اقدام ضد بشری و وحشیانه دریغ نکرده است.

۷۳۰ روز مبارزه مردم مسلمان بحرین با رژیم آل خلیفه در لحظه لحظه‌های تبلور اراده و ایمان مردم این مرز و بوم، در تغییر رفتار و منش حاکمان وقت، قابی مصور از مظلومیت کودکان و زنان و پیرمردان را در برابر دید بانان حقوق بشر به رخ جهانیان می‌کشد.

کسانیکه با دمیدن بی‌وقفه در بوق و کرنا مدعی این واژه سترگ می‌باشند اما خود ناقض آن بوده و در این گونه مواقع فقط تماشاگرانی گنگ و لال هستند.

مرزهای این کشور در این دو سال حنجره‌ای برای بازگو کردن فجایع بی‌شماری از کشتار، شهید و مجروح کردن کودکان و نوجوانان، هتک حرمت به بانوان و زندانی کردن معترضان است؛ حنجره‌ای که اگر چه به خون نشسته اما هنوز گلبانگ الله اکبر از آن به گوش می‌رسد.

الله اکبر در برابر گلوله‌های ساچمه‌ای، بمب‌های گازی سمی،

الله اکبر در برابر زندانی کردن شاخص‌ترین رهبران مخالفان، صدور احکام سنگین برای آن‌ها،

الله اکبر در برابر محاکمة پزشکان، اخراج کارکنان و کارگران، لغو تابعیت از مخالفان

و الله اکبر از خراب کردن مساجد در کشور شیعه.

شاید حاکمان ظالم و همراهان این طاغوتیان نداند که رمز پیروزی مردم واژه اتحاد بخش «الله اکبر» است و مادامی که طنین ستایش خدا در بهترین و کوتاه‌ترین کلمات در فضای ذهن و جامعه جاری است، خداوند در وعده‌اش صادق است و پیروزی با مظلومین عالم خواهد بود.

حال، آنان خود را هر چه به آب و آتش بزنند و تلاش کنند که فضا را برای تحرکات مسالمت آمیز مخالفان تنگ و تجمعات و تظاهرات مردمی را ممنوع کنند باز هم «یدالله فوق ایدیهم» و دست قدرتمند خدا بالا‌تر از دست‌های آلوده به خون آن‌ها؛ این انقلاب را به سوی پیروزی نهایی هدایت خواهد کرد.

آری نشانه‌های این پیروزی انگیزه مردمی در برابر ادامه انقلابشان و برگزاری راهپیمایی‌های مسالمت آمیز است، راهپیمایی‌هایی که خواسته‌ای جز بر قراری دمکراسی واقعی و تشکیل حکومت انقالی ندارد.

اما چه می‌شود کرد که چشم نابینای جوامع غربی که گویی دچار کوری سفید رنگی شده‌اند برای حفظ منافع خود!! آن هم در کشورهایی با فاصله‌ای بعید از این حاکمان ظالم حمایت می‌کنند و حتی برخی از کشورهای همسایه منافقانه با آن‌ها همکاری می‌کنند!!

گویی کشورهای عربی، حمایت از خود را هم فراموش کرده‌اند!!

اوضاع حاضر بر تحولات سیاسی و اجتماعی بحرین نشان می‌دهد که در این دو سال رژیم آل خلیفه برای تغییرات اساسی هیچ اقدام مطلوبی نکرده و بر قول او نیز هیچ اعتمادی نیست.

از این رو خواست مردم بحرین برای تغییر واقعی در حکمرانی کشور ثابت است.

این رژیم جنایتکار راهی جز‌‌ رها کردن اریکه قدرت ندارد و باید در دادگاه مردم این کشور پاسخ گوی جنایاتی چون کشار کودکان و حتی نوزادانی باشد که توان انجام هیچ گونه حرکتی، حتی بلند کردن یک مشت کودکانه علیه آن‌ها نداشته‌اند!

بسیج جامعه زنان کشور به عنوان بزرگ‌ترین تشکل بانوان مسلمان ایران، ضمن حمایت از زنان و کودکان مظلوم بحرین و اعلام انزجار از عملکرد دو ساله رژیم حاکم بر این کشور در هتک حرمت به بانوان و زندانی کردن آنهاو دادگاهی کردن کودکان و نوجوانان، رمز پیروزی ملت بحرین را در حفظ اتحاد و تقویت بنیه ایمان و بصیرت می‌داند و از دیگر دولت‌ها می‌خواهید که با اتخاذ مواضع درست و بشر دوستانه مردم بحرین را در رسیدن به آرامش و امنیت همراهی و مساعدت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز