خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت:

آرایش سیاسی جدید در مجلس ایجاد نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۳۹

آرایش سیاسی جدیدی که بتواند تغییر خاصی در ساختار سیاسی مجلس به وجود آورد، ایجاد نشده است/مجمع نمایندگان استان‌ها درباره انتصاب استانداران رایزنی می‌كنند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت،  هر گونه آرایش سیاسی جدید در مجلس و یا تغییر در فراکسیون رهروان ولایت بعد از تشکیل دولت یازدهم را تکذیب کرد.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد، بعد از تشکیل دولت یازدهم، آرایش سیاسی جدیدی در مجلس به وجود آمده است، اظهار داشت: آرایش سیاسی جدیدی که بتواند تغییر خاصی در ساختار سیاسی مجلس به وجود آورد، ایجاد نشده است.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم تأکید کرد: فراکسیون رهروان ولایت همچنان با‌‌ همان آرایش سیاسی قبلی به کار خود ادامه می‌دهد.

به گفته وی، هیچ آرایش سیاسی دیگری حتی در آینده ایجاد نمی‌شود.

عضو هیأت مؤسس فراکسیون رهروان ولایت، درباره وزاری پیشنهادی دولت برای وزراتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، ورزش و جوانان بیان داشت: فراکسیون تصمیم دارد بررسی در این مورد را به بعد از معرفی رسمی رییس‌جمهور موکول کرده و قبل از ان اظهار نظری صورت نگیرد.

کیاسری، از بررسی و رایزنی در خصوص انتصاب استانداران در مجمع نمایندگان استان‌ها خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز