خبرگزاری کار ایران

وزیر پیشنهادی دفاع در مجلس:

هیچ گاه ملتی متجاوز نبودیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۶

امنیت راهبردی جمهوری اسلامی باید به گونه‌ای طرح‌ریزی شود که دشمنان متقاعد شوند هرگونه اقدام خصمانه علیه کشور ما منجر به خطر افتادن کشور آن‌ها خواهد شد.

ایلنا: وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اینکه موافق و مخالفی در مجلس نداشت؛ به دفاع و اعلام برنامه‌های خود پرداخت.

حسین دهقان بیان کرد: رأی اعتماد شما مجلسیان مسئولیت خطیری را که برعهده دارم، سنگین‌تر خواهد کرد و درصورت کسب رأی اعتماد، عملکردم باید پاسخی درخور و شایسته به اعتماد مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، شما و مردم محترم باشد.

وی با نام بردن از شهیدان شیرازی، بابایی، کشوری، وطن‌پور، آریان‌فر، همت، شهیدان اقوام مختلف و همرزمان خود در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: من با داشتن مسئولیت در سپاه و ۶ سال در دولت و ۸ سال در نظام سیاسی کشور و فعالیت در مراکز آموزشی و پژوهشی و همچنین مدرک تحصیلی تخصصی در زمینه صنایع و مدیریت، توانایی‌های لازم را برای تصدی این مقام دارم و امیدوارم که حمایت‌های شما و دولت برای من باشد.

وی ادامه داد: موفقیت در این زمینه‌ی خطیر جز با پشتیبانی و حمایت مجلس، مردم و دولت میسر نخواهد بود.

دهقان اظهار داشت: امنیت راهبردی جمهوری اسلامی باید به گونه‌ای طرح‌ریزی شود که دشمنان متقاعد شوند هرگونه اقدام خصمانه علیه کشور ما منجر به خطر افتادن کشور آن‌ها خواهد شد.

وزیر پیشنهادی دفاع ادامه داد: ما هیچگاه در طول تاریخ ملتی متجاوز نبودیم و در تقابل با بیگانه با تمام قوا ایستاده‌ایم و دشمن را از انجام عمل خود پشیمان کرده‌ایم.

دهقان از ویژگی‌های برنامه‌های خود؛ توجه به تدابیر و رهنمودهای رئیس کل قوا، توجه به چشم‌انداز ۲۰ ساله و سیاست کلی نظام، توجه به قانون ۵ ساله توسعه و تکیه بر سند راهبردی نیروهای مسلح و نقشه علمی کشور بیان کرد.

وی در ادامه بیان کرد: تولید علم برای مقابله با تهدید‌ها، توانمندسازی وزارت دفاع برای اجرای وظیفه خود، ارائه خدمات ویژه به نیروهای مسلح از برنامه‌های آتی من است.

دهقان؛ ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان نیروهای مسلح را از برنامه‌های خود خواند و در پایان بیان کرد: نیروهای مسلح مقتدر تنظیم کننده امنیت و پیشتازان تعالی کشورند. لازمه رسیدن به آن افزایش قدرت نیروهای دفاع و بهره‌مند شدن از قدرت مؤثر همه قوا و همه آحاد مردم در تولید قدرت ملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز