خبرگزاری کار ایران

آقا محمدی در گفت‌وگو با ایلنا:

کمیته پیگیری آزادی زائران ایرانی به سوریه می‌رود

asdasd

امریکا و متحدانش باید مراقب اقداماتی که در قبال مسلمانان جهان انجام می دهند باشند چرا که ممکن است بیشتر از گذشته در عرصه بین المللی ضرر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس تهدیدهای گروههای مخالف دولت سوریه جنگ روانی بیش ندانست و گفت: گروههای مخالف با بشار اسد با عملی کردن تهدیدات خود چهره آمریکا و عربستان را در افکار عمومی منزوی تر خواهند کرد.

ابراهیم آقا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که در راستای آزادی زائران ایرانی دستگاه دیپلماسی با گروه ناشناخته‌ای طرف نیست چرا که این گروه که زائران ایرانی را در سوریه به گروگان گرفته اند همگی از آمریکا  عربستان قطر و ترکیه فرمان می گیرند گفت:تمامی کشورهای حامی گروههای مخالف دولت سوریه مسئولیت حفظ جان زائران ایرانی را برعهده دارند.

وی با بیان این مطلب که کمیته پیگیری آزادی زائران ایرانی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به جد پیگیر آزادی زائران در سوریه هستند و حتی در این زمینه در نظر دارند این تیم به سوریه نیز سفر کنند،بیان کرد: کمیته پیگیری آزادی زائران ایرانی در سوریه تاکنون در راستای آزادی 48 زائر ایرانی با کشورهای قطر و ترکیه و عربستان که حامیان این گروهها در سوریه هستند وارد مذاکره شده‌اند و این کشورها قول داده‌اند که جان زائران ایرانی در امان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در رابطه با درخواست گروههای مخالف دولت سوریه از ایران و سوریه گفت: درخواست گروههای مخالف دولت سوریه غیر قانونی است چرا که این گروهک از حاکمیت قانونی درخواست دارند که از حاکمیت کنار بکشد و دولت را در اختیار این افراد قرار دهد.

نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد:خواسته های گروههای مخالف دولت سوریه جایگاهی در قوانین بین المللی ندارد.

آقامحمدی تهدیدهای گروههای مخالف دولت بشار اسد ره جنگ روانی بیش دانست و گفت: گروههای مخالف با بشار اسد با عملی کردن تهدید های خود بیشتر از گذشته چهره آمریکا و عربستان را در افکار عمومی منزوی تر خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امریکا و متحدانش باید مراقب اقداماتی که در قبال مسلمانان جهان انجام می دهند باشند چرا که ممکن است بیشتر از گذشته در عرصه بین المللی ضرر کنند.
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز