خبرگزاری کار ایران

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور جوانان در كنار افراد با تجربه در کابینه برای اقتصاد کشور راهگشا است

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۶

به طور قطعی دولت آینده با برنامه ریزی‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت خود در تلاش خواهد بود که مسائل اقتصادی را حل کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه دولت، برنامه ریزی ۴ ساله، یک ساله و ۱۰۰ روزه را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: مجلس با نگاه حرفه‌ای به کاندیدا‌های وزارت‌خانه‌های مورد نظر رئیس جمهور، رأی اعتماد خواهد داد.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: مجلس با توجه به رایزنی‌های گسترده و همچنین تعاملی که با رئیس جمهور منتخب داشته است، ‌‌نهایت تلاش خود را در بررسی رای اعتماد وزاری پیشنهادی رئیس جمهور منتخب بدون نگاه جناحی خواهد داشت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به برنامه ریزی دولت آینده اشاره کرد و بیان داشت: به طور قطعی دولت آینده با برنامه ریزی‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت خود در تلاش خواهد بود که مسائل اقتصادی را حل کند.

به گفته ندیمی، توجه به معیشت، توسعه و روابط خارجی از مهم‌ترین مؤلفه‌های شکوفا کردن اقتصاد است که دولت آینده باید در این زمینه اقدامات اساسی را انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه اقتصاد کشور نیازمند تجارب ۳۴ ساله است، عنوان داشت: ترکیبی از جوانان در كنار افراد با تجربه در کابینه می‌تواند برای اقتصاد کشور راهگشا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز